R Andersen Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Faight: Ang pris, så bør du prute mer! Hvis du ikke har innbytte, så kan du prute en del. Det er ikke ofte de selger biler uten innbytte, så da er de villig til å gi litt ekstra rabatt hvis de slipper det. Jeg har testet 116i og 130i og syntest det er veldig gode biler å kjøre, men har enda ikke klart å like utseendet helt.. Men det begynner å hjelpe.. Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Faight: Ang pris, så bør du prute mer! Hvis du ikke har innbytte, så kan du prute en del. Det er ikke ofte de selger biler uten innbytte, så da er de villig til å gi litt ekstra rabatt hvis de slipper det.Jeg har testet 116i og 130i og syntest det er veldig gode biler å kjøre, men har enda ikke klart å like utseendet helt.. Men det begynner å hjelpe.. Lykke til med kjøpet! Takk for svar. Bilen er nå prissatt til 219k inkl. omregistrering, gått ca 60k km. Jeg har en innbyttebil som er en Mazda 626 Lx 1.8 96-mod. Den har kun gått 150k km. Forhandleren taksterte den til 30 000 kr pga hul i vestre mansjetten foran og diverse bremse problemer. På bakgrunn av dette har jeg lyst å prøve å få mer i innbytte. Vet at denne typen mazdaen lett kan selges for 50k men da er sikkert helt i orden, likevel, syns 30k var litt lite. Skal jeg prøve 40k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Faight: Ang pris, så bør du prute mer! Hvis du ikke har innbytte, så kan du prute en del. Det er ikke ofte de selger biler uten innbytte, så da er de villig til å gi litt ekstra rabatt hvis de slipper det.Jeg har testet 116i og 130i og syntest det er veldig gode biler å kjøre, men har enda ikke klart å like utseendet helt.. Men det begynner å hjelpe.. Lykke til med kjøpet! Takk for svar. Bilen er nå prissatt til 219k inkl. omregistrering, gått ca 60k km. Jeg har en innbyttebil som er en Mazda 626 Lx 1.8 96-mod. Den har kun gått 150k km. Forhandleren taksterte den til 30 000 kr pga hul i vestre mansjetten foran og diverse bremse problemer. På bakgrunn av dette har jeg lyst å prøve å få mer i innbytte. Vet at denne typen mazdaen lett kan selges for 50k men da er sikkert helt i orden, likevel, syns 30k var litt lite. Skal jeg prøve 40k? Tror ikke du skal forvente at de omfavner en gammel Rusta... Forsøk heller å selg denne selg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Hvis du har råd til det, så ville jeg ha kjøpt 116i uten innbytte, og solgt Mazda`n privat. Tror du tjener mest på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Fikk 33 000 kr i innbytte, dvs. de spanderte årsavgiften min Sier meg fornøyd med det. Vet jeg rask kunne trente 10 000 kr mer på å selge den privat, men da slapp jeg det arbeidet... Så nå er siste kneika kun finansiering hos BMW Finans. Sendte inn søknad sammen med forhandler i ettermiddag. Han regner med at det går bra så vi skrev kjøpskontrakt i samme slengen. Jeg fikk med 2 stk nye sommerhjul og mellom-service på kjøpet, så da håper jeg at bilen er i tipp-topp stand når jeg kan hente den tirsdag neste uke Krysser fingrene for at lånet går i orden...*spent* ps. Ser i kontrakten at han har skrevet at jeg skal ha IF Super forsikring. Er det nødvendig på en snart 2 år gammel bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå