skywalk3r Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Har en 323i fra 2000tallet med M52b25 og når jeg kommer inn til kryss så dør motoren ut. og blir litt vanskelig å start etter den dør ut. og den bruker litt tid på å få turtallet i ro på tomgang. bilen har også automat. og hvis jeg trykker pedalen i gulvet så reagere motoren ved å nesten dø ut..men under kjøring så funker den som 170hester skal gjør! men jeg lurer på om tomgangs regulatoren har noe med dette å gjør, men jeg vet ikke helt hva den gjør. men jeg forstår at det har med tomgangen å gjør. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Ta ut tomgangsregulatoren og vask den grundig i bremserens og se om det løser problemene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 noen som kan si meg hvor den ligger da? er jo mer plastikk på motoren enn det er metall nesten.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 ser det er noe som heter tomgangsmotor og, hva er det egentlig? og har denne noe med probleme ågjør? mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 noen som er i bakrus som har noe informasjon om problemet her? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Kan også være lamdasonde eller luftmassemåler, burde få tatt en diagnose hos BMW for å være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 På en såpass ny bil vil jeg anbefale deg å dra til et verksted som har utstyr for å lese av feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå