Bimmerhansen Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Vurdere å selge eller bytte mot nyere BMW bilder http://pic5.piczo.com/akahansen/?g=26482224&cr=5 fakta. Bmw 320i. 1988mod. ".2dørs Bilen er hvit, den er nylakkert og rustbehandlet og understelssbehandlet- DVS 100% rustfri. Det er Nytt interiør, med svart dashbord, midtkonsoll, svarte skinntrekk i dørene, nytrukket hattehylle, alu kule på stanga, hvite intrumentskiver, gt ratt og helt nye bøtte/sport stoler i svart skinn, svarte stoff matter foran og bak, nye alu-pedaler og fotstøtte. og sparco puter på selene foran og bak- Bassport i hattehylla, 2høytalere foran og 2 i hattehylla, audiobahn basskasse med forsterker. Meget god teknisk stand. Simmons effektanlegg og powerfilter. kan også følge også med ett bagasjelokk med dtm spoiler og en dønn strøken girkasse- Bilen har godt 220.000 men bærer ikke preg av mange KM. EU-ok- skal ikke inn igjen før om 2 år- senket 60\40 Bilder kan mailes send mail eller send sms viss du er inntresert, helst bytte. kan nok lønne seg å sende mail eller sms da jeg sjeldent har mulighet for å ta telefonen pga skole dagtid og jobb kveldstid-- 41609092 och_89@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Send bilder til Kovenant12@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 bilder er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Bilder ladaniva@tele2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 hva slags prisnivå snakker vi om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Kan du sende bilder til syvergunstad@hotmail.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 ingen som vil ha fin e30?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 pris?? vil gjerne ha den jeg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Vurdere å selge eller bytte mot nyere BMWbilder http://pic5.piczo.com/akahansen/?g=26482224&cr=5 fakta. Bmw 320i. 1988mod. ".2dørs Bilen er hvit, den er nylakkert og rustbehandlet og understelssbehandlet- DVS 100% rustfri. Det er Nytt interiør, med svart dashbord, midtkonsoll, svarte skinntrekk i dørene, nytrukket hattehylle, alu kule på stanga, hvite intrumentskiver, gt ratt og helt nye bøtte/sport stoler i svart skinn, svarte stoff matter foran og bak, nye alu-pedaler og fotstøtte. og sparco puter på selene foran og bak- Bassport i hattehylla, 2høytalere foran og 2 i hattehylla, audiobahn basskasse med forsterker. Meget god teknisk stand. Simmons effektanlegg og powerfilter. kan også følge også med ett bagasjelokk med dtm spoiler og en dønn strøken girkasse- Bilen har godt 220.000 men bærer ikke preg av mange KM. EU-ok- skal ikke inn igjen før om 2 år- senket 60\40 Bilder kan mailes send mail eller send sms viss du er inntresert, helst bytte. kan nok lønne seg å sende mail eller sms da jeg sjeldent har mulighet for å ta telefonen pga skole dagtid og jobb kveldstid-- 41609092 och_89@hotmail.com haru kæsj så kandu få minn i bytte med din å 100k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 er det ikke den vingen eg skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 er det ikke den vingen eg skal ha? det er vingen din vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Vurdere å selge eller bytte mot nyere BMWbilder http://pic5.piczo.com/akahansen/?g=26482224&cr=5 fakta. Bmw 320i. 1988mod. ".2dørs Bilen er hvit, den er nylakkert og rustbehandlet og understelssbehandlet- DVS 100% rustfri. Det er Nytt interiør, med svart dashbord, midtkonsoll, svarte skinntrekk i dørene, nytrukket hattehylle, alu kule på stanga, hvite intrumentskiver, gt ratt og helt nye bøtte/sport stoler i svart skinn, svarte stoff matter foran og bak, nye alu-pedaler og fotstøtte. og sparco puter på selene foran og bak- Bassport i hattehylla, 2høytalere foran og 2 i hattehylla, audiobahn basskasse med forsterker. Meget god teknisk stand. Simmons effektanlegg og powerfilter. kan også følge også med ett bagasjelokk med dtm spoiler og en dønn strøken girkasse- Bilen har godt 220.000 men bærer ikke preg av mange KM. EU-ok- skal ikke inn igjen før om 2 år- senket 60\40 Bilder kan mailes send mail eller send sms viss du er inntresert, helst bytte. kan nok lønne seg å sende mail eller sms da jeg sjeldent har mulighet for å ta telefonen pga skole dagtid og jobb kveldstid-- 41609092 och_89@hotmail.com haru kæsj så kandu få minn i bytte med din å 100k sorry... har ikke 100 ass.. men er en deilig bil du har.. hehe.. syntes nesten vi burde bytte likt...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Noen få spm. er bilen original eller ombygd til 320i? Jeg får nemlig opp dette når jeg taster inn registreringsnummeret ditt hos statens veivesen. Hvorfor er den nylakkert? Pga. rust eller stygg i lakken? Medfølger originalratt ved kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Følger bamsen med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg