mOMOe Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 ja jeg vet den er veldig kamuflert, men helt ærlig så har jeg ikke veldig trua på den der.. når vi først snakker om X serien, X3?? nja en helt grei bil, men synes igrunn at det ser mest ut som en X5 med anoreksia.. X5 derimot, nyyyydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 wtf??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 hahah... skrekk og gru til det siste bildet der. Snart kommer det sikkert en Hummer H2 cab.. det er rimelig sikkert. Og da med signal-farger som standard. Og selvfølgelig mes masse lys og flash.. huff av meg... håper det bildet er en spøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Et dårlig forsøk på photoshopping av Bilnorge tror jeg.... Her er vel originalen... Uansett bare synsing og tullball... For meg ser du ut som det heller mer mot en såkalt "mpv" enn en ny X modell... Noe alla dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Kan ikke se at dette kan bli noen pen bil... Men nå er ikke jeg noen stor fan av SUV'er eller MPV'er. Egentlig har jeg litt sansen for designet på de nye fordene. Ford S-Max er egentlig ganske fet i stylet utgave. (til å være MPV eller hva den klassen heter...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 ":3bjrqy4z]Egentlig har jeg litt sansen for designet på de nye fordene. Ford S-Max er egentlig ganske fet i stylet utgave. (til å være MPV eller hva den klassen heter...) Ja, den S-Maxen er litt stilig den, til hva-nå-det-er å være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 Nye bilder... En liten photoshop på slutten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Siste nytt! BMW’s upcoming X6 Crossover will be built in the car maker's Spartanburg plant that’s located in South Carolina USA, stated a source at a BMW supplier (who requested to remain anonymous) to Automotive News. Well to be honest, you don’t need to be a nuclear physicist to assume that the most possible plant for building the X6 is in Spartanburg; one, the X6 is heavily based on the new X5 which is also built in the same plant and two, the X6’s main target is the N. American market so why build it, for example in Germany where the exchange rate between the dollar and the euro favors the second? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Flere bilder.. synes den faktisk så kul ut jeg.. finere enn X3 og X5.. btw, øverste bilde var penere, lakkert helt ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Denne tror jeg blir en veldig stilig bil! Så en tegning i Motor, og der så den veldig lovende ut. Gleder med til et ferdig ukamuflert resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Forbes reports BMW CEO Norbert Reithofer confirmed that of the two new models the company will roll out in 2008, “one of them will be produced at its U.S. plant in Spartanburg,” SC. Reithofer then confirmed that this model would be the X6, the sporty crossover model that has been rumored, confirmed, disputed, and reconfirmed in recent months. Reithofer’s news isn’t shocking, but it is the first time a BMW executive has confirmed the vehicle’s name and its assembly location in a public forum.The X6 will join Spartanburg’s production of the X5 SUV and Z4 sports car. Annual output for the assembly facility should be over 200,000 for the “medium term,” according to the report. The X6 should fill the “Range Rover Sport” role within BMW’s lineup–going for a sportier image than the X5. The vehicle will be based on the X5’s platform, but will have an expressive roof line, giving it more of a coupe-like appearance. Expect a range of “active, empty nester” marketing talk to coincide with the X6’s launch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Må si at ved første øyekast så dette ut som en spøk.. Men etter å ha sett på bildene en 4 - 5 ganger syns jeg bilen virker lovende! Og i forhold til the latest news som har kommet frem her; at dette blir en mer sporty utgave av X5 osv, så må jo bare dette bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 synes den så litt fancy ut jeg... men den kan jo forandre seg fra bilder og over til virkelighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 1, 2007 Forfatter Share Skrevet April 1, 2007 New York Preview: BMW X6 Concept official!We only managed to obtain the press images of BMW’s highly anticipated sport crossover but inside sources informed that it’s based on the 2008 X5 platform using the 335Ci’s 306Hp twin-turbo straight-six. As you can see from the sketches and like several other prototypes that will debut in a few days at the NY Show, the 4-seater X6 Concept is practically production-ready. Expect the road-going version to make its official premiere at the Frankfurt Show in September with sales starting the first quarter of 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Der panzerwagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå