325-Lfc Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Kunne tenkt meg å ha innfelte dvd skjermer i nakkestøttene på min e46 coupe. Noen som vet hvor de selger skjermer som det er mulig å kunne bruke til dette? Eller finns det noen som selger nakkeputet m/dvd skjerm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Kunne tenkt meg å ha innfelte dvd skjermer i nakkestøttene på min e46 coupe. Noen som vet hvor de selger skjermer som det er mulig å kunne bruke til dette? Eller finns det noen som selger nakkeputet m/dvd skjerm ? Send meg en mail på ketil@audio-art. Skriv hvilket interiør du har i bilen, og hvor mye penger du vil bruke. Du får 2 skjermer fra ca 4000 og oppover+ ev montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Evt. så kan du høre med www.webelektronikk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canuz Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=60_110&products_id=733 Disse funker vel, fint skinn int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=749 Disse har eg montert i mine nakkestøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 prøv www.smartprodukter.no... de har 8" ferdig i nakkestøttene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Vi feller inn skjermer i nakkestøtter på jobben. Går for det meste i Sony, Alpine og Pyle. Her er Alpine 7" innfelt i nakkestøtte til vår demobil Suzuki Swift. Faktisk de første skjermene jeg felte inn. En Hyundai Santa Fe med samme type skjerm: BMW 316i E90 med Pyle 7". Litt for stor for nakkestøtten. Men han skulle absolutt ha det billigste (ekstremt dårlig mobilbilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå