bad_ip Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 har en e46 99 modell sedan. vurderer å kjøpe angel eyes, men har lite peiling på hva som er bra. sett litt på premium chromium angel eyes. er de bra? tar gjerne imot tips. maks 2000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Dette regnes for å være det beste settet, hadde dette selv på min forige E46 Coupe, å det var smuuud. http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... b1a7d653a8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 ja var de eg har sett på... tror det blir de. men når eg skal bestille kommer det automatisk på bright red (+30 $) eg skal vel velge original 6000k ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Du skal evlge Orginal 6000k ja Da ser de lik ut som xenonlyktene dine visst du har det. Uansett det peneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 har ikke xenon nei. men er vel 6000k som blir det peneste. ser det koster 179.99 $ + ca 30 $ for frakt... kommer det noen andre ekstra utgifter? tollavgift eller noe... og kor mye det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Litt OT, det står "E36 Euro ellipsoid only", passer det på min tyskimporterte 96modell? Ellipsoid, er ikke det oversatt til prosjektorlykter? Og hva var det vi fant ut ang e36 og prosjektorlykter? Må sjekke opp dette så snart jeg og bilen blir gjenforent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå