Gå til innhold

Latterlig MB skrytefilm

Sevenord
 Share

Anbefalte innlegg

Det var bra oppsummert. Det er et eller annet med at man blir så entusiast at man glemmer at bilverdenen rundt faktisk eksisterer. Tror det er mang en BMW-entusiast som går glipp av flotte tekniske og mekaniske detaljer hos andre biler fordi de på død og liv og av prinsipp ikke vil se på andre merker.

Blir litt interessant å se når nye C-klassen kommer til våren om det vil være en relevant konkurrent til 325en der...

Jeg er helt enig i deres kommentarer og det blir bare for dumt når noen går rundt og tror at BMW alltid er "best"... kanskje spesielt når man f.eks sammenligner med Mercedes-Benz og Porsche. Mercedes-Benz konstruerte kompromisløse sportsbiler med rekkeseksere på over 7 liter og 300 HK da BMW´s eneste bilmodell var en Dixie med rekkefirer og 18 HK... :wink:

Mercedes-Benz SSKL 1931

mercssklb.jpg

BMW "Dixie" anno 1927

0458.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For meg ser det ut som den bmwn ikke har i nærheten av 250 hk, tror forklaringen ligger der.

For meg er det ganske uinteressant hvor mange hestekrefter BMW´n har... det eneste vi med sikkerhet kan si er at en original E36 325i Cabriolet ikke har noen muligheter for å kjøre fra eller holde følge med en original 190E 2,3-16. Det er kanskje litt vanskelig å akseptere for enkelte her inne, men Mercedes-Benz har og har hatt en rekke modeller som både er hurtigere og mer sofistikerte enn tilsvarende modeller fra BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som den bmwn ikke har i nærheten av 250 hk, tror forklaringen ligger der.

For meg er det ganske uinteressant hvor mange hestekrefter BMW´n har... det eneste vi med sikkerhet kan si er at en original E36 325i Cabriolet ikke har noen muligheter for å kjøre fra eller holde følge med en original 190E 2,3-16. Det er kanskje litt vanskelig å akseptere for enkelte her inne, men Mercedes-Benz har og har hatt en rekke modeller som både er hurtigere og mer sofistikerte enn tilsvarende modeller fra BMW.

Jeg tror vel ikke det er uenighet om akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...