Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som de fleste sikkert har fått med seg har jeg altså H1 og H7 til salgs på sidene her. Alt i 6000K, for enkelthetsskyld, noe som gjenspeiler seg i lav pris. Å lagerføre stort utvalg er dyrt.

MEN - nå skal jeg bestille opp en ny dose sett, så dersom det er noen som ønsker _noe annet_ enn settene jeg kjører som "standard" (H1/H7 6000K), så kan dette bestilles nå.

Følgende er tilgjengelig:

H1

H3

H4 high/low (halogen nær, xenon fjern)

H4 high/low (halogen fjern, xenon nær)

H4 bi-xenon (mekanisk, slik som mange biler med originalmontert xenon)

H7

H8

H10

H11/H9

H13

H13 bi-xenon

9004

9004 bi-xenon

9005

9006

9007

9007 bi-xenon

D2R

D2S

D2C

Alle hvor det ikke står noe annet er vanlige (enkle) sett.

Alt skal være tilgjengelig i temperaturer (farger) på 4300, 6000, 8000, 10000 og 12000K.

Prisene på alle enkle sett er som for H1/H7 i webshopen (1850,- inkludert frakt/1790,- eks. frakt - må i så fall hentes i Tønsbergsområdet).

Settene som er bi-xenon havner på 2800,-.

De som ønsker å bestille noe av dette må gi beskjed til meg snarest, helst via mail gr@bimmers.no. Dette blir tatt som bindende bestillinger.

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hm... frister med H4 bi-xenon til bilen til dama. Er som å kjøre med stearinlys til vanlig..

Har du noe mer info om disse lysene? Mekanisk hva vil det si? Når vil ev. levering/betaling måtte skje?

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har testet eller sett bi-xenon settet enda.

Slik jeg har forstått det skal det være slik at lyset er tent hele tiden, men at de blender ned med et motorisert skjold, slik det er på en del biler med originalmontert bi-xenon.

Vær obs på at xenon ser best ut med linselykter (og klarglass gjør det pent).

Vil anta de skal kunne leveres til de som har bestilt ihvertfall før jul (innen 4 uker), men sannsynligvis tidligere. Betalingen kan gjøres når som helst, men jeg stiller ikke noen andre krav enn at det må være i orden før settene sendes ut.

Skrevet

Men når du sier;

at xenon ser best ut med linselykter(og klarglass gjør det pent).

Tenker du da på det estetiske eller kvaliteten på lyset en får i lyktene?

At det blir seende stygt ut på bilen gjør ikke noe, den bussen har gått for lenge siden for å si det sånn... :)

Er vel slike lykter som står på den i dag...

VW20-20Golf20III20Styling20-20Matti.jpg

Skrevet

Vil tro det fungerer helt fint, men det blir sikkert en større lyskjegle foran bilen enn normalt. Blender nok litt mer enn med linselykter som har litt mer konsentrert lys.

Skrevet

Tar uansett bare 2 min å bytte til vanlige pærer igjen, så det er ikke krise å bli stoppa. Bare passe på å ha et sett halogenpærer i hanskerommet.

Burde du ikke snart handle deg en BMW igjen, BalleKnalle? Har vel vært flere år uten nå?

Skrevet

Ja begynner å bli en stund :lol:

Det blir vel når jeg blir ferdig med den hersens utdanninga. Å ha en gutt på snart 2 år, og en til på vei (jan07) hjelper heller ikke på saken... :?

Så for tiden går det mest i lekebiler.... (BMW seff :wink:)

Skrevet

Jeg har sett flere biler uten linselys som kjører rundt med xenon. Bl.a Xtrail, gamle mercer, en golf som på bildet ovenfor og noen andre. . Det er klart at det ser ikke like pent ut (med unntak av xtrailen) , men for min del virket det heller ikke blendende.

Skrevet

Nå går det snart avgårde bestilling på H1 og H7 6000K, så er det noen flere som ønsker _annet_ enn dette må dere gi beskjed ASAP..

Skrevet
Nå går det snart avgårde bestilling på H1 og H7 6000K, så er det noen flere som ønsker _annet_ enn dette må dere gi beskjed ASAP..

Tror jeg for min del står over denne omgangen. Må tenke litt på saken...

Skrevet
har xenon i min e-46 facelift, ser knall ut og lyster som kula.

tror ikke jeg blender så alt for mange heller:)

Du kan ikke tilfeldigvis legge ut et bilde av bilen så vi kan se resultatet ?... :D

Skrevet

Hvilket sett trenger evt jeg til min? Leste noe om at det var et eller annet spesielt med kitet til e46?

Hvor enkelt er det å montere? Og å demontere for eu-kontroll. Må lysene omprogrammeres?

Skrevet

Du skal nok ha en av typene jeg uansett tar inn, AndySix. Sannsynligvis H7. Vet ikke om du må gjøre noe i forhold til check control hvis du har slikt? Hvis ikke burde det være greit.

Å demontere for EU tar 3 minutter. Er bare å koble fra ballasten (kan bare stå der den står den), ta ut pæra og putte i en vanlig halogenpære.. og plugge i kontakten igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...