Gunnar Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Som de fleste sikkert har fått med seg har jeg altså H1 og H7 til salgs på sidene her. Alt i 6000K, for enkelthetsskyld, noe som gjenspeiler seg i lav pris. Å lagerføre stort utvalg er dyrt. MEN - nå skal jeg bestille opp en ny dose sett, så dersom det er noen som ønsker _noe annet_ enn settene jeg kjører som "standard" (H1/H7 6000K), så kan dette bestilles nå. Følgende er tilgjengelig: H1 H3 H4 high/low (halogen nær, xenon fjern) H4 high/low (halogen fjern, xenon nær) H4 bi-xenon (mekanisk, slik som mange biler med originalmontert xenon) H7 H8 H10 H11/H9 H13 H13 bi-xenon 9004 9004 bi-xenon 9005 9006 9007 9007 bi-xenon D2R D2S D2C Alle hvor det ikke står noe annet er vanlige (enkle) sett. Alt skal være tilgjengelig i temperaturer (farger) på 4300, 6000, 8000, 10000 og 12000K. Prisene på alle enkle sett er som for H1/H7 i webshopen (1850,- inkludert frakt/1790,- eks. frakt - må i så fall hentes i Tønsbergsområdet). Settene som er bi-xenon havner på 2800,-. De som ønsker å bestille noe av dette må gi beskjed til meg snarest, helst via mail gr@bimmers.no. Dette blir tatt som bindende bestillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Hm... frister med H4 bi-xenon til bilen til dama. Er som å kjøre med stearinlys til vanlig.. Har du noe mer info om disse lysene? Mekanisk hva vil det si? Når vil ev. levering/betaling måtte skje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har testet eller sett bi-xenon settet enda. Slik jeg har forstått det skal det være slik at lyset er tent hele tiden, men at de blender ned med et motorisert skjold, slik det er på en del biler med originalmontert bi-xenon. Vær obs på at xenon ser best ut med linselykter (og klarglass gjør det pent). Vil anta de skal kunne leveres til de som har bestilt ihvertfall før jul (innen 4 uker), men sannsynligvis tidligere. Betalingen kan gjøres når som helst, men jeg stiller ikke noen andre krav enn at det må være i orden før settene sendes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Men når du sier; at xenon ser best ut med linselykter(og klarglass gjør det pent). Tenker du da på det estetiske eller kvaliteten på lyset en får i lyktene? At det blir seende stygt ut på bilen gjør ikke noe, den bussen har gått for lenge siden for å si det sånn... Er vel slike lykter som står på den i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Vil tro det fungerer helt fint, men det blir sikkert en større lyskjegle foran bilen enn normalt. Blender nok litt mer enn med linselykter som har litt mer konsentrert lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Ja det var det da... Hvis det blir stor blending kan en jo kanskje få problemer med Ingen som har erfaringer med lykter uten klarglass og xenon da? ( har ikke lyst å være prøvekanin ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Tar uansett bare 2 min å bytte til vanlige pærer igjen, så det er ikke krise å bli stoppa. Bare passe på å ha et sett halogenpærer i hanskerommet. Burde du ikke snart handle deg en BMW igjen, BalleKnalle? Har vel vært flere år uten nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Ja begynner å bli en stund Det blir vel når jeg blir ferdig med den hersens utdanninga. Å ha en gutt på snart 2 år, og en til på vei (jan07) hjelper heller ikke på saken... Så for tiden går det mest i lekebiler.... (BMW seff ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Jeg har sett flere biler uten linselys som kjører rundt med xenon. Bl.a Xtrail, gamle mercer, en golf som på bildet ovenfor og noen andre. . Det er klart at det ser ikke like pent ut (med unntak av xtrailen) , men for min del virket det heller ikke blendende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Nå går det snart avgårde bestilling på H1 og H7 6000K, så er det noen flere som ønsker _annet_ enn dette må dere gi beskjed ASAP.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 har xenon i min e-46 facelift, ser knall ut og lyster som kula. tror ikke jeg blender så alt for mange heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Nå går det snart avgårde bestilling på H1 og H7 6000K, så er det noen flere som ønsker _annet_ enn dette må dere gi beskjed ASAP.. Tror jeg for min del står over denne omgangen. Må tenke litt på saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 har xenon i min e-46 facelift, ser knall ut og lyster som kula. tror ikke jeg blender så alt for mange heller:) Du kan ikke tilfeldigvis legge ut et bilde av bilen så vi kan se resultatet ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Hvilket sett trenger evt jeg til min? Leste noe om at det var et eller annet spesielt med kitet til e46? Hvor enkelt er det å montere? Og å demontere for eu-kontroll. Må lysene omprogrammeres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Du skal nok ha en av typene jeg uansett tar inn, AndySix. Sannsynligvis H7. Vet ikke om du må gjøre noe i forhold til check control hvis du har slikt? Hvis ikke burde det være greit. Å demontere for EU tar 3 minutter. Er bare å koble fra ballasten (kan bare stå der den står den), ta ut pæra og putte i en vanlig halogenpære.. og plugge i kontakten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå