Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noen her inne på bimmers som faktisk har montert settet og kan si at det er holdbart/kvalitet?

Og til RFlsund, du skal ikke la bilen stå i 5 minutter før du begynner å kjøre.

Om du tror dette varmer opp oljen og at den smører motoren bedre før du kjører er det feil.

Det er faktisk mer slitasje, begynn å kjøre med engang, motoren får fordelt oljen raskere på denne måten.

Skrevet
Noen her inne på bimmers som faktisk har montert settet og kan si at det er holdbart/kvalitet?

Og til RFlsund, du skal ikke la bilen stå i 5 minutter før du begynner å kjøre.

Om du tror dette varmer opp oljen og at den smører motoren bedre før du kjører er det feil.

Det er faktisk mer slitasje, begynn å kjøre med engang, motoren får fordelt oljen raskere på denne måten.

Kommer vell noen etterhvert. Har jo solgt noen nå :D

Skrevet
pauls1 har prøvd og montere! resultat= det trengs stoore utskjæringer i fronten om man skal ha sjans om å få den på plass! intercooler skulle jo ikke vært mere enn halvparten så stor!

Husk at det er større plass i fronten på biler som ikke har AC, men helt enig at det er rimelig stor. Men som A-dekk sier så kommer de nå med en mindre en.

Skrevet
pauls1 har prøvd og montere! resultat= det trengs stoore utskjæringer i fronten om man skal ha sjans om å få den på plass! intercooler skulle jo ikke vært mere enn halvparten så stor!

Hehe.. ja den er rimelig stor. Men ser jo bra ut når du får den på.

:D ic kommer nok i halvparten av størelsen av den andre nå. :shock: Har ikke nøyaktige mål men det kommer snart.

Er sant det de sier her, går fint på uten de som har ac

Skrevet

Heisann!

Pris for alt man trenger for og få turbo i en E34 525i 12V ???

Og hvor mye HK vil jeg få med turbo i bilen min?

Den er chippet ca 200hk nu.

Håper på svar:)

Skrevet
hadde ikke klaget på å få en for stor intercooler. er ikke noe som heter for stor intercooler. bare å kutte litt i fangeren det.kaldere luft= mer hk,er kanskje litt

jobb,men det er verdt det. ser tøffere ut også 8)

Skrevet
Heisann!

Pris for alt man trenger for og få turbo i en E34 525i 12V ???

Og hvor mye HK vil jeg få med turbo i bilen min?

Den er chippet ca 200hk nu.

Håper på svar:)

Hei beklager seint svar men har ikke fått logget meg på i dag før nå.

litt lenger oppe på siden her står det at de 4 føste som bestiller for alt med litt til for 12500kr :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...