Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe,..

eg bare spør eg..

lov til det:)

Kan heller si det sånn. De som har kjøpt kit og skal ha noe annet etterpå har fått bedre priser en det som står på nett da :lol:

jeg lurte på om det funker fint å montere et turbo kit på en 525i motor? 2,5 literen,på max 0,7 bars trykk? og vist jeg har standard motor,må jeg bytte noe mer etter jeg har montert turbko kittet?

muligheter for chipp eller noe?

takker for svar:)

Syntes o,7 er litt mye.. ville ikke brukt max 0,6 dette kommer ann på hvordan sprut du kjører. Vi har tenningsbank ved 0,7 bar.

Chipp/ tilleggsprut eller annet er et must!

Må ha mere bensin, og muligens en sprekere bensinpumpe

okey,vist jeg kjøper det turbo kittet til 525i`en trenger jeg ikke noe mere da? sterkere bensin pumpe og chip? lønner det seg med topppakning som senker komp? hvor mye vill det som burde helst være med koste ekstra?

Vennligst ring for mere info, eller les tråden

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heisann!

Garanterer du at manifold å rør å slik passer på min E46 328CI? Dvs at ting passer uten å tilpasse noe særlig.

Skrevet
Heisann!

Garanterer du at manifold å rør å slik passer på min E46 328CI? Dvs at ting passer uten å tilpasse noe særlig.

Må jo tilpasse litt, må ofre litt for mere hk.

Men manifold passer rett på. Rør og sånt kommer bare ferdig bøyde så disse må du kutte til selv sånn du vill ha dette.

Skrevet

Ja det skjønner jeg, men jeg tenker hovedsaklig på Manifold, plassering av turbo og tilkobling til eksos. At man slipper å sveise om eksos og slikt?

Skrevet

jeg har ikke lest igjennom alle sidene her, men spør nå fordi.

jeg lurer på hvor mye det hadde blitt kostendes vist jeg skulle ha hatt turbo på min bmw 525i "91"? å da mener jeg at bilen skal tåle det og kan godkjennes. Har ingen deler fra før.. Takker for svar :)

Skrevet

du kan montere lett på turbo og lade 0.1 bar så garanterer jeg deg at motoren varer like lenge som den hadde gjort orginal! skal du lade over 0.5bar hadde jeg nok gått for litt modifisert innmat! ladet 0.7 på min gikk greit en stund. så fant wastegaten ut at den skulle lade 1bar og det fungerte akkurat i 5-6sek på fullgass!

du trenger en form for tilleggssprut, tennings forskyver. Eller chippe den orginale hjernen. eller enda bedre datasprut.

Godkjenningen er et helt annet problem. som sikkert blir mye vanskeligere enn det andre.

Prisene står på første siden!

Skrevet
du kan montere lett på turbo og lade 0.1 bar så garanterer jeg deg at motoren varer like lenge som den hadde gjort orginal! skal du lade over 0.5bar hadde jeg nok gått for litt modifisert innmat! ladet 0.7 på min gikk greit en stund. så fant wastegaten ut at den skulle lade 1bar og det fungerte akkurat i 5-6sek på fullgass!

du trenger en form for tilleggssprut, tennings forskyver. Eller chippe den orginale hjernen. eller enda bedre datasprut.

Godkjenningen er et helt annet problem. som sikkert blir mye vanskeligere enn det andre.

Prisene står på første siden!

ok, har ikke så mye peiling på det her men har noen kompiser som kan..

tenkte meg opp i en 350hk der motoren tålte det og, ikke bare kjøre og håpe at d fungerer, hehe :) vet ikke alt jeg trenger av det som står på førstesiden da. men CA prisen hadde blitt for og få den oppi 350hk? noe som trenger og forsterkest? Takker for hjelpen:)

Skrevet

ok, har ikke så mye peiling på det her men har noen kompiser som kan..

tenkte meg opp i en 350hk der motoren tålte det og, ikke bare kjøre og håpe at d fungerer, hehe :) vet ikke alt jeg trenger av det som står på førstesiden da. men CA prisen hadde blitt for og få den oppi 350hk? noe som trenger og forsterkest? Takker for hjelpen:)

noen som kan svare? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...