Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hei. har du bilde av grenrør og kitt til M20b25? er meget interisert.. var jo faktisk jækla billig. men veit du om det er mye arbei å få olje utak og retur i blocka? leste at man får med nippler å slanger å sånt. er det nippler for blokka også?

Skrevet
hei. har du bilde av grenrør og kitt til M20b25? er meget interisert.. var jo faktisk jækla billig. men veit du om det er mye arbei å få olje utak og retur i blocka? leste at man får med nippler å slanger å sånt. er det nippler for blokka også?

Sender du meg mail adr. di skal jeg sende bilde til deg.

Er uttak for olje i blokka men må borre hull i bunnpanna for retur.

Skrevet

kan jo ligge ut bilder her da :D

Skrevet

kan jo ligge ut bilder her da :D

Ja kan jo det.. her kommer det :D

grenrrm20ax2.jpg

Skrevet
Hvordan vil automat kassen i en 523ia takle et sånt turbosett?

er det samme kassen i din som i en 328ia så finner vi det snart ut når vi monterer på pauls1 sin!

Ok blir spennende å høre.. :wink:

Skrevet
Hvordan vil automat kassen i en 523ia takle et sånt turbosett?

Skal gå bra med automat kassene. Men har fått beskjed fra levrandøren min at de som har automat kasse burde sjekke\skifte olje på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...