Gunnar Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Fra feil side av fjorden stemmer bra. Er det bolt on på en 525i '91 med i dag M50B25 og? Er vel ikke voldsomme forskjellen der vel i forhold til 520? Leker litt med tanken på å overta gamlebilen til muttern men spørs om ikke det blir med tanken. Hadde jo vært et fint vinterprosjekt da..... Er usikker. Hvis det er den "lille" diffen (som forøvrig er den store på E30), så vil jeg tro det går rett på. Mellomakslingen er forlenga litt for å passe rett på 520-diffen. 535-kassen og motoren går jo ellers rett i. Men om det er vits å bygge om fra 192 til 210-220hk skal du i så fall få vurdere selv. Har også helt ny chip til 3.5-litern liggende. Folk har faktisk bremsa en del ekstra gamp med chip på M30.
mhane Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Kan vel nesten slenge meg med jeg og. Kjøpte en 2000mod 730d i går. Men nå har jeg ikke tid til å skrive mere må ut å kjøre. Denne så jeg ikke første gang. Gratulerer så mye Nautilus. Har du lakt ut bilder her på Bimmers? Kjempebil, jeg er ihvertfall veldig fornøyd.
[space] Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Jeg rullet rolig forbi den på parkeringsplassen utenfor Bugboys i går. Så ut som en pen bil!
pocket Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Denne så jeg ikke første gang. Gratulerer så mye Nautilus.Har du lakt ut bilder her på Bimmers? Kjempebil, jeg er ihvertfall veldig fornøyd. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35126&highlight=
Nautiluz Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 ":1knikkaq] Gunnar: Julenissen kom ikke tilfeldigvis fra et sted i Sogn og Fjordane?.. Nope.. den sier GITTAR og BANNAN. Fra Østfåll altså! What?? er det noe jeg ikke har fått med meg her?
Nautiluz Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 ":afay5xlj]Jeg rullet rolig forbi den på parkeringsplassen utenfor Bugboys i går. Så ut som en pen bil! Så rullet du ikke innom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå