D.C.V Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 hva mener derer om 911 twinturbo. ikke orginal da.. 993 chassiet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Og hvorfor nevner du ikke 911 GT3? 911 Turbo er for folk som liker store tall og er ute etter en potensforlenger (og en drømmebil for teoretikre som egentlig ikke har peiling). 911 GT3 er en bedre kjøremaskin. Fordi 911 GT3 er en mer dedikert bane/entusiastbil som veier 65 Kg mindre enn Carrera S... 65 Kg med primært lydisolasjon og komfortdetaljer. Ergo intet for den alminnelige Porscheeier som kanskje mest bruker bilen på lange turer på kontinentet. Det finnes også hardcoremodellen 911 GT3 RS, men den modellen er en ren banebil. Porsche´s beste kompromis når det gjelder 997 er uten tvil Carrera S med en boxersekser på 3,8 liter, 355 HK ved 6600 rpm og 400 Nm ved 4600 rpm (uten pustehjelp). 0-100 Km/t går løs på 4,8 sekunder og topphastigheten er 293 Km/t. E92 335i har ingen muligheter for å holde følge med denne fantastiske kjøremaskinen fra Stuttgart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 E92 335i har ingen muligheter for å holde følge med denne fantastiske kjøremaskinen fra Stuttgart... Nå samenligner du med en bil som er vesentlig billigere og morosvakere.. Vi får vente å se når nye M3 kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Nå samenligner du med en bil som er vesentlig billigere og morosvakere.. Vi får vente å se når nye M3 kommer.. Klart, men Porsche er Porsche... og Porsche slår grusomt tilbake hvis BMW ypper med en modell a la E46 M3 CSL... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 smaken er som baken, men jeg kan ikke fatte at noen ville valgt en 335 foran denne 911n Du kan ikke fatte at noen kommer til å kjøpe en 335i med andre ord...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Husk at den omtalte modellen har flere storebrødre... bl.a 997 Carrera S med 355 HK og 997 Turbo med 480 HK... Men de er desverre endel dyrere enn 335i, og dermed ikke sammenlignbare (på pris ihverfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Beste Porsche'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 sammenlikne en helt normal BMW med en Porsche blir helt sprøtt... Hyggelig at BMW lager gode biler, men bevares hvor lett valget blir når man stiller de bilene opp mot hverandre. BMW 650 er en grei bil å sette opp mot 911'en, men vi vet fremdeles hvilken bil som vinner. Nu er det individuelt hva folk foretrekker, men jeg tror det blir feil å sammenlikne en 3-serie med en Porsche 911.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 sammenlikne en helt normal BMW med en Porsche blir helt sprøtt... Hyggelig at BMW lager gode biler, men bevares hvor lett valget blir når man stiller de bilene opp mot hverandre. BMW 650 er en grei bil å sette opp mot 911'en, men vi vet fremdeles hvilken bil som vinner. Nu er det individuelt hva folk foretrekker, men jeg tror det blir feil å sammenlikne en 3-serie med en Porsche 911.. Jepp. Men bmw sine 3-serie toppmodeller holder godt følge med porsche sine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 smaken er som baken, men jeg kan ikke fatte at noen ville valgt en 335 foran denne 911n Du kan ikke fatte at noen kommer til å kjøpe en 335i med andre ord...? Det jeg lurer på er hvordan du kom frem til det der utfra hva jeg skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 sammenlikne en helt normal BMW med en Porsche blir helt sprøtt... Hyggelig at BMW lager gode biler, men bevares hvor lett valget blir når man stiller de bilene opp mot hverandre. BMW 650 er en grei bil å sette opp mot 911'en, men vi vet fremdeles hvilken bil som vinner. Nu er det individuelt hva folk foretrekker, men jeg tror det blir feil å sammenlikne en 3-serie med en Porsche 911.. Jepp. Men bmw sine 3-serie toppmodeller holder godt følge med porsche sine biler alt er relativt... på papiret kanskje, men i forhold til merkevare og slikt tror jeg ikke 3-serien kan "holde føge" med Porsche 911. Husk at for mange handler ikke bil bare om kjøreegenskaper, motor og fysisk utseende, men veldig mye om kommunikasjon oss mennesker i mellom. Når man kjøper en Porsche gir man uttrykk for helt andre ting enn når man kjøper en BMW som ser ut som alle andre billige BMW'er, og det er nok der den største forskjellen mellom de bilene er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Porsche er ikke bedre enn BMW. BMW 3-serie har bedre balanse og er ikke baktung som Porsche 911. M3 CSL var raskere på Nurburgring enn 911 GT3. Men av de to bilene ville jeg også valgt Porschen bare fordi den er mer sportslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Noen som er stødig i Tysk og kan forklare meg hva 'Zwischenspurt' betyr. Det er nevnt i den grafiske sammenligningen helt først i posten. (Elastizität). Meget imponerende tall fra BMW'n kontra Porsche'n akkurat der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 smaken er som baken, men jeg kan ikke fatte at noen ville valgt en 335 foran denne 911n Du kan ikke fatte at noen kommer til å kjøpe en 335i med andre ord...? Det jeg lurer på er hvordan du kom frem til det der utfra hva jeg skrev For å ha sagt det med det samme, det var ikke hets jeg kom med, men syntes det var litt merkelig det du skrev. Dersom en person kjøper seg en 335i, så har han valgt den fremfor en 911. Det er det samme som at du har valgt en BMW fremfor en av konkurrentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 vi snakker om hva folk hadde tatt hvis de fikk velge en av de to, og da kan jeg ikke fatte at noen hadde valgt en 335 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå