Gå til innhold

(!) E70 X5 i Norge (!)

ErikS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er enig med deg Håkon. Blitz er aldri en vinner når man skal ta bilbilder. Bildet i annonser er alfa omega. Det kan være avgjørende for om du i det hele tatt kikker på annonsen, og dermed gikk glipp av en bil du kanskje ville ha kjøpt.

Ontopic: Tipper E53 kommer til å se veldig gammel ut ved siden av en E70!

E53 facelift ser fremdeles meget bra ut, innvendig er jeg litt mer usikker derimot, må ha den store navi pakka, skal det se riktig ut.

E53 har falt 100.000.- i løpet av et år ser jeg, skulle hente inn en 04 model for en kunde, og den har falt minst 100.000.- på det året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E53 facelift ser fremdeles meget bra ut(...)

Skal være enig i det ja. Det er ikke lenge siden jeg var ute å syklet da en E53 brummet forbi meg opp en bakke. Snudde meg bak når jeg hørte go'lyd bakfra :wink: Trodde faktisk det var en E70 et milli-sekund. Fargen (minnet om den som BMW har på de offisielle bildene av E70) og AE gav den en fresh look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift X3 liker jeg kjempegodt. Den syns jeg er mye finere enn den gamle X5n..Nye X5 er også kjempelekker!

De har vært litt uheldige med bildene av X5n, men jeg tipper at den bilen blir solgt kjapt uansett.

bmw_x3_facelift_06.jpg

bmw_x3_facelift_04.jpg

bmw_x3_facelift_07.jpg

Jeg skjønner ikke hvordan folk syns E53 X5 ser finere ut enn E70 X5..

New-BMW-X5-1-lg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Ellingsen har helt rett her. Synes ikke det er noe bra bilder av denne X5'en og det gjør sitt. E70 er drittøff og det er det flere av dere, som ikke liker den nå, som kommer til å synes etterhvert og :)

Og for å snakke om bilder i annonser så synes jeg det er utrolig mange som slurver med dette. Rett og slett mange biler som ikke fortjener så dårlige bilder som selger presterer å legge ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt enig med Ellingsen, den nye x3 og x5 ser svært bra ut, spesielt med litt ekstra dill dall på utsida. den nye x3 syns eg har forbedra seg KRAFTIG i forhold til forgjengeren, det samme gjelder nye x5, men den krevde faktisk litt tilvenning, men nå ser den joh vanvittig bra ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er hva da 21 år.. ikke kom her å snakk du har jobbet seriøst om markedskonsulent osv.. men du er veldig flink til å kritisere andre sine annonser.. hvis jeg er ute etter en bil å leter jeg. hvis jeg finner en jeg liker ser jeg mere på den, er det dårlige bilder, kipt for selger, værre er det ikke.. jeg bryr meg ikke mere om han. Men er på bimmers blir det jo novelle ut av det.

Jeg forbeholder meg retten til å kritisere en så dårlig annonse ja! Åpenbart at man er berettiget til å stille spørsmålstegn når selger gjør en så slett jobb. Om bilen i realiteten ser så sliten ut er umulig å vite uten å ha sett den, men så lite representative bilder taler i alle fall ikke bilen, selgeren, og autozentrums sak. Om du ikke skjønner det kommer du aldri til å bli noen god selger i alle fall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Ellingsen har helt rett her. Synes ikke det er noe bra bilder av denne X5'en og det gjør sitt. E70 er drittøff og det er det flere av dere, som ikke liker den nå, som kommer til å synes etterhvert og :)

Og for å snakke om bilder i annonser så synes jeg det er utrolig mange som slurver med dette. Rett og slett mange biler som ikke fortjener så dårlige bilder som selger presterer å legge ut.

Jeg må si meg enig her. Personlig synes jeg E70 er drit lekker. Jeg liker den også innvendig. Det eneste jeg finner som negativt med bilen, er det at den blir levert uten komplett luftfjering. Innvendig synes jeg den også har blitt mye bedre, spesielt med denne comboen:

1543076172.jpg

En som tar flott bilder av bilene som er til salgs er Primus motor og da spesielt denne 330xd'en

Bilder selger, og sier mer enn tusen ord. Ser jeg en lighter inne i en kupe på finn, tar jeg meg ikke bryet med å kikke nærmere på bilen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8961955&sid=7aNpm8eha443319&pos=1&tot=132

Som jeg sa over..Det ikke ikke mange timene nei.. Bilen er allerde solgt :P

Ser man det ja. He he. Hadde det vært aktuelt for meg, ville jeg heller tatt inn en euro modell fra Tyskland med diesel til under millionen.

Lurer på hva fortjenesten var på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8961955&sid=7aNpm8eha443319&pos=1&tot=132

Som jeg sa over..Det ikke ikke mange timene nei.. Bilen er allerde solgt :P

Ser man det ja. He he. Hadde det vært aktuelt for meg, ville jeg heller tatt inn en euro modell fra Tyskland med diesel til under millionen.

Lurer på hva fortjenesten var på denne?

Jeg regna ut en cirkus pris på en ribba X5 fra statene nå. Den kom på 1.160' mill for 4.8, hvis den veier 2300kg.. Pluss utstyr.

Fra tyskland kom jeg fram til 1.3-1.4 med utstyr.

Det artige er at en ny E70 X5 4.8 i USA koster deg hele 332.000,- !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...