endless Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Er det noe forskjeller her? Eller er dem helt identiske? Hva med interiør ? Hva som skiller en e36 m3 mot en vanlig e36? 96 mod cab tenker jeg på.. Står det forresten 300km/t på speedon til m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Er det noe forskjeller her? Eller er dem helt identiske? Hva med interiør ?Hva som skiller en e36 m3 mot en vanlig e36? 96 mod cab tenker jeg på.. Står det forresten 300km/t på speedon til m3? M3 har vel for det første andre seter enn de modellene med mindre motor, men dette er vel kanskje unntatt nettopp cab(?). M3 har også en del andre smådetaljer, blant annet, girkule, innstegslister, emblem på siden av forskjermene, røde visere i instrumentpanelet i stedet for hvite, M-logo mellom speedometer og turteller, og helt sikkert en god del andre ting jeg ikke vet om. Speedometeret har markeringer opp til 220kmt for 316/318, 260kmt for 320/325 og 280kmt for M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Er det ikke noe karosseri messig forskjeller? Bredere skjermer OL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Karosseriet er likt. Den eneste forskjellen er at 3.2 kom med forsterkede fester til bakstillingen. Coupe`n har andre seter enn vanlig coupe, mens sedan og cab utgaven har samme sportseter som vanlig E36. E36 M3 har andre fangere, sideskjørt, lister og speil enn vanlig E36, men det kunne man også få på vanlige E36`r i M-pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 M-pakkene inkluderte vel ikke speil og frontfangeren hadde plastlister istendenfor netting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 ok, takk for info Hva med denne vanos. Det er jo dobbel vanos på 3,2 litern og bilen jeg vurderer og kjøpe er gått 110.000km. Er det noe fare for at vanos ryker ? Er det en slitedel? Er helt blank på dette med vanos jeg.. Kanskje noen kan forklare litt, har bare hørt at noen er veldig plaget med denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 M-pakkene inkluderte vel ikke speil og frontfangeren hadde plastlister istendenfor netting. Det stemmer iofs, men jeg vet det var mulig å få med M3-speil til M-pakken hvis man ville. M-pakken hadde plastlister i frontfanger i stedet for netting, men det er det vel bare vi BMW-tullinger som ser forskjell på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Nei, min bestemor så det med en gang. sannheten er vel at hun var overbevist om at det var bmw-en da jeg kom i min mors renault megane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Ikke noe større fare for at vanos ryker enn at andre ting skal gå galt i motoren. At 3,2L har dårlig vanos er gammle rykter som er blitt blåst opp veldig på nett. S50B32 er en super motor som tåler masse juling hvis du passer godt på den osv.. Karrossero er likt på alle E36 borsett ifra M3 ifra -96. Da fikk den forsteret innfestningen i gulvet til bakstillingen. Ellers helt lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 ble m3 laget i sedan utgave da???Har hørt/lest at mr kun kom som cab og coupe. Dvs at de m3 som er sedan er ombygde.? stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 ble m3 laget i sedan utgave da???Har hørt/lest at mr kun kom som cab og coupe. Dvs at de m3 som er sedan er ombygde.? stemmer dette? E36 M3 ble levert som sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Nei, min bestemor så det med en gang. sannheten er vel at hun var overbevist om at det var bmw-en da jeg kom i min mors renault megane.. Oppdadert Bestemor:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 jeg har en liten ting å tilføye på karoseridelen. tror m3 gt å har hatt forsterkninger i gulvet. den kom vel i 95 og har 3liter. m3 fra 95 fikk også sterkere rammevanger fremover det året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 M3 Gt har vel også annet interiør, da den har grønnfarget karbon i rammen rundt girvelger og listen over airbag på passasjersiden.. mulig noe mer også.. Noen som vet hvor man kan kjøpe slikt interiør forresten? mener koed hadde før, men kunne ikke finne det igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå