Quattrokiller Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Vet at dette er feil forum, men synes denne videoen fra BBC topgear er så rå. (Tilgi meg Admin!) Hun Sabine kjører rundt Nürburgring med en standard Ford Transit på 10 minutter. For de av oss som har vært på ringen vet at det er bra tid uansett bil. Kan begynne å lure på det er noe vits i å tune bilen i det hele tatt, når tydligvis 90% avhenger av sjåføren. Utrolig dame forresten. http://www.youtube.com/watch?v=TbofWwkNEtE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Det var ikke gærn't faktisk...kvinnelig sjåfør og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Det var ikke gærn't faktisk...kvinnelig sjåfør og greier Nå er ikke Sabine Schmitz helt ukjent med Nürburgring... hun er vel mer eller mindre født og oppvokst der og iht. Thorleif Nielsen (han med E46 M3 CSL´en) har hun over 20000 runder på Nordschleife... 20000 runder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Sabine hadde kjørt fletta av 99,9% av de norske mannfolka, GARANTERT. Trening har mye å si, og lære seg å "bli ett" med bilen.. Bare å titte litt på diverse BMW CCN treff det, der kjører folk i 318is'r fra folk med dobbelt så store motorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Hørte hun sa det i bilen, mente jeg hørte fourteen-fifteen thousand jeg. Men forsto at hun var ganske lommekjent. 9 sek tregere enn Jeremy i en Ford Transit med 136 HK og 0-100 på over 21 sek...og han kjørte en Jag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 så ufattelig gromt... skills hu der gitt! ikke te å tre under en stol det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Hørte hun sa det i bilen, mente jeg hørte fourteen-fifteen thousand jeg.Men forsto at hun var ganske lommekjent. 9 sek tregere enn Jeremy i en Ford Transit med 136 HK og 0-100 på over 21 sek...og han kjørte en Jag? Om det så "kun" er 14-15000 runder er det temmelig imponerende det også... ... Jeremy Clarkson kjørte en Jaguar S-Type 2.7D som har en V6 dieselmotor på 206 HK og 437 Nm fra Ford/PSA. Jaguaren klarer 0-100 Km/t på 8,1 sekunder og topphastigheten er 230 Km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Sabine hadde kjørt fletta av 99,9% av de norske mannfolka, GARANTERT. Ihvertfall på Ringen! PS! Jeg digger TopGear! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 PS! Jeg digger TopGear! Da er vi to... og jeg mener også at Jeremy Clarkson er en fantastisk kunnskapsrik programleder... + at han privat er interessert i mange av de samme tingene som jeg er interessert i... ... Han står bak mye annet en dagens Top Gear også... bl.a en serie for BBC som heter "Great Britons" og "Extreme Machines". Den siste serien så jeg for ikke så lenge siden og den er meget bra. En annen sak med Jeremy Clarkson er at han ikke hater BMW som mange går rundt og tror... han kjører bl.a selv en M5... i tillegg til en Mercedes-Benz R230 SL55 AMG m.fl. Han har også tidligere hatt en original E9 3.0 CSL og han roste E46 M3 CSL opp i skyene da den kom på markedet. Det han ikke liker med BMW (og det gir jeg ham 100% rett i) er den kyniske markedsføringen BMW gjennomfører der alminnelige modeller hypes til et urealistiske nivå i kjølevannet av seriøse modeller som M-bilene. Det er f.eks en hel verden til forskjell fra en E46 318d til en E46 M3 CSL... og det er det Clarkson ønsker å få frem. Den ene er en imponerende konstruksjon og den andre er det ikke, men det er kun prisen for den imponerende konstruksjonen som ikke er for høy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Litt OT: Når vi først er inne på Top Gear og diverse... Hvordan står det til med The Hamster etter jetbil ulykken??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 leste noen rykter på bbc sine sider att de kanskje skulle droppe topgear.... selv om Richard Hammond var ivrig nok til å filme "sin del" fra sykehussengen..... han var også villig til å vise krasjvideoen has på topgear so folk skulle "lære" noe .... knall karer de her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Nå er ikke Sabine Schmitz helt ukjent med Nürburgring... hun er vel mer eller mindre født og oppvokst der og iht. Thorleif Nielsen (han med E46 M3 CSL´en) har hun over 20000 runder på Nordschleife... 20000 runder... Mens jeg bare kan skilte med....to runder der... hehe... I en Honda CRV 2,2L Diesel (Tysklandstur til bl.a. Ringen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Vi vet jo også hva Jeremy Clarkson mener om den nye BMW M5'en... og ikke minst E28 M5. Jeg syns både Fifth Gear og Top Gear er gode greier, men vi må ikke glemme Best Motoring (japansk) som også er meget interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Nå er ikke Sabine Schmitz helt ukjent med Nürburgring... hun er vel mer eller mindre født og oppvokst der og iht. Thorleif Nielsen (han med E46 M3 CSL´en) har hun over 20000 runder på Nordschleife... 20000 runder... Mens jeg bare kan skilte med....to runder der... hehe... I en Honda CRV 2,2L Diesel (Tysklandstur til bl.a. Ringen) Hihi... Du ser ganske komisk ut.. Som en liten gutt på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Nå er ikke Sabine Schmitz helt ukjent med Nürburgring... hun er vel mer eller mindre født og oppvokst der og iht. Thorleif Nielsen (han med E46 M3 CSL´en) har hun over 20000 runder på Nordschleife... 20000 runder... Mens jeg bare kan skilte med....to runder der... hehe... I en Honda CRV 2,2L Diesel (Tysklandstur til bl.a. Ringen) Artige bilder. Hvor har det forresten blitt av Simen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå