jcvold Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 jeg har endelig insett at det er umulig å få tak i en skikkelig BMW her i de traktene av usa som jeg er i ,og har kommet framm til to andre alternativer i 7000$ klassen ( ca 42.000, kr) og de er 97` Mitsubishi spyder gs-turbo cabriolet med 205 turbo hk. eller 2000` ford mustanng cabriolet 3.8l med 190 hk. noen synspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 mustang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg ville nok gått for mitsubishi i ditt tilfelle. Hvis det kun er snakk om disse to.. Ellers er det nok mange andre merker og typer jeg heller ville valgt, fremfor disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hva med en corvette C4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Et par år eldre Mustang med V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 jeg heller litt mot mitsubishien ja,kult å prøve en turbomotor,og litt arti å tenke på at en sånn koster langt over 200.000 i norge.men vi får se. amerikanerene sier at ford er "pice of shit",så er litt skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hadde jeg bodd i USA og skulle ha kjøpt noe annet enn BMW, hadde jeg gått for noe med masse kraft på bakhjulene (i.e. american muscle car). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg hadde funnet meg en SUV av noe slag, f.eks. en Chevrolet Trailblazer el. lign. Leide en sånn da jeg var i Orlando i mars i år, deilig å cruise rundt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hadde nok gått for Mustangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hadde jeg bodd i USA og skulle ha kjøpt noe annet enn BMW, hadde jeg gått for noe med masse kraft på bakhjulene (i.e. american muscle car). dyrt å forsikre og kjøpe hadde hvert kult med mustang cab da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Ville gått for Mustangen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hva med en tidlig Porsche 928S eller 944 ? Altså modeller fra 1981-84... de burde ikke koste all verden i Statene. Dette er biler som er mange ganger bedre konstruert enn selv amerikanske biler er i dag og kjøreegenskapene ligger ikke mye tilbake for dagens BMW modeller. Spesielt en pent brukt 928S fra f.eks 1981 kan gi deg mye glede for relativt få kroner... 50/50 vektfordeling, V8 på 4664 cm3, 300 HK ved 5900 rpm og 385 Nm ved 4500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 6,5 sekunder (automatgear) og topphastigheten er 250 Km/t. Bildet viser en 928S4, men den originale 928S er nesten identisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Ingen av de...mye koster en grei E36 med sekser i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ingen av de...mye koster en grei E36 med sekser i da? prisen ligger på ca 7000 dollar for en 325 eller 328,men de rundt her har utroli mange miles på telleren,og siden dette er "redneck" land,er det ikke så mange så har BMW i dette området,og det er få 3 serier,og mest 5 og 7 serier,og jeg er personlig en 3 serie mann,og jeg gidder ikke reise så langt for å hente den. har en e36 328 cab på hånd,men har 290.000 km på telleren,og er litt skeptisk til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Kjøp mitsubishi du! Turbomotor har mye potensiale hvis du vil ta ut litt ekstra av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå