Gå til innhold

valgets kval.. hva skal jeg kjøpe?

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har endelig insett at det er umulig å få tak i en skikkelig BMW her i de traktene av usa som jeg er i ,og har kommet framm til to andre alternativer i 7000$ klassen ( ca 42.000, kr)

og de er 97` Mitsubishi spyder gs-turbo cabriolet med 205 turbo hk.

eller 2000` ford mustanng cabriolet 3.8l med 190 hk.

noen synspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en tidlig Porsche 928S eller 944 ? Altså modeller fra 1981-84... de burde ikke koste all verden i Statene. Dette er biler som er mange ganger bedre konstruert enn selv amerikanske biler er i dag og kjøreegenskapene ligger ikke mye tilbake for dagens BMW modeller. Spesielt en pent brukt 928S fra f.eks 1981 kan gi deg mye glede for relativt få kroner... 50/50 vektfordeling, V8 på 4664 cm3, 300 HK ved 5900 rpm og 385 Nm ved 4500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 6,5 sekunder (automatgear) og topphastigheten er 250 Km/t.

Bildet viser en 928S4, men den originale 928S er nesten identisk.

928.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de...mye koster en grei E36 med sekser i da?

prisen ligger på ca 7000 dollar for en 325 eller 328,men de rundt her har utroli mange miles på telleren,og siden dette er "redneck" land,er det ikke så mange så har BMW i dette området,og det er få 3 serier,og mest 5 og 7 serier,og jeg er personlig en 3 serie mann,og jeg gidder ikke reise så langt for å hente den.

har en e36 328 cab på hånd,men har 290.000 km på telleren,og er litt skeptisk til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...