Gå til innhold

Automatisk nedjustering av speil ved rygging

Padi
 Share

Anbefalte innlegg

Det er riktig som nevnt over, bortsett fra at det ikke kun er levert på biler med el ratt. alle med el speil kan ha denne funksjonen men det måtte jo som det meste annet bestilles når den var ny. Må jo nevnes at de fleste har dette men at det er mange biler som det ikke virker på.

Det er mulig det leveres med biler uten el-ratt, men i følge instruksjonsboken min så står det at man må ha el-ratt for at dette kan leveres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo nevnes at de fleste har dette men at det er mange biler som det ikke virker på.

Hmmm

Takk for svar.

Men hvordan kan jeg få sjekket om jeg har dette uten å måtte gå til bmw og få det sjekket..

Du tar en tlf til bavaria, oppgir chnr på bilen din så tar de en utskrift av hva som ble levert av utstyr på bilen når den var ny. Det betyr ikke noe om den eventuelt er bruktimportert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Må jo nevnes at de fleste har dette men at det er mange biler som det ikke virker på."

Jeg vet ikke hva som er vanlig på de fleste nye BMW, men det er feil at dette er noe de fleste har om man snakker om biler som er noen år. At det ikke virker på så mange er nok fordi de ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med "Kjell Z3" her. Basert på de bilene jeg har hatt så er 730d den første av bilene som har hatt denne funksjonen. Det er også den første som har hatt elektrisk inlegging av speilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med "Kjell Z3" her. Basert på de bilene jeg har hatt så er 730d den første av bilene som har hatt denne funksjonen. Det er også den første som har hatt elektrisk inlegging av speilene.

Min E39 er fra 04/96 og den har ryggefunkjon på høyre speil, så det er ikke akkurat nytt.

Til info, med el-ratt mener jeg elekrisk justerbart ratt.

Jeg har sjekket i en 2002 E39 manual, der har de tatt bort det at man må ha el-ratt for å ha ryggefunksjon på speilet. så........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev jo at man måtte IKKE ha el.ratt før heller, jeg hadde jo slikt speil i min 535 1991 mod. Det beviser jo at man IKKE måtte ha el. ratt. Dette var noe som kom veldig tidlig på 750, sannsynligvis fra starten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...