Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men denne endestuss utførelsen var mindre pen vel?? :roll: .

Syns de burde vært litt lengre ut til sidene.

Syns den er tøff jeg :) men Hartge var vel satt dem sånn med tanke på E46 M3 rompa

HARTGE20H5020V102028129.jpg

E46-M3-Rear-400.jpg

Skrevet

Syns den er tøff jeg :) men Hartge var vel satt dem sånn med tanke på E46 M3 rompa

Ser veldig mye penere ut på E46'n :P .

Skrevet
Jeg syns Hartge har kommet seg noe voldsomt det / de siste årene. De har pen og diskre styling som passer med bilen, mens Hamann kjører motsatt og kun klistrer på en leppe som ikke har noe med bilen å gjøre! Jeg fikk litt E46 M3 fealing over hekken til H50 Coupe... Uten tvil en lekkerbisken.. :D

pen og diskret..... tuller du eller :?:roll:

Skrevet

Ser veldig mye penere ut på E46'n :P .

Ja, syns det jeg også :P

Skrevet
Jeg syns Hartge har kommet seg noe voldsomt det / de siste årene. De har pen og diskre styling som passer med bilen, mens Hamann kjører motsatt og kun klistrer på en leppe som ikke har noe med bilen å gjøre! Jeg fikk litt E46 M3 fealing over hekken til H50 Coupe... Uten tvil en lekkerbisken.. :D

pen og diskret..... tuller du eller :?:roll:

Nei... At stylingen er diskret vises jo godt på frontfangeren.. En liten anminnelig leppe som gjør fronten litt mer agressiv.. Se også f.eks på E60 M5 Hartge..

Skrevet

Enig med deg der T.A.S... Pen og agressiv styling, men diskre i en og samme pakke. At også Hartge har mye stygt i katalogen sin skal vel også sies, men i det siste har det kommet mye pent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...