|Andreas| Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Men denne endestuss utførelsen var mindre pen vel?? . Syns de burde vært litt lengre ut til sidene. Syns den er tøff jeg men Hartge var vel satt dem sånn med tanke på E46 M3 rompa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgsninja Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Vakkert og brutalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Helt rått Syntes E90 H50 er fet også blir enda råere med 4 dører for da er det "ikke" sportsbil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Meget rått Heftige data også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Men denne endestuss utførelsen var mindre pen vel?? . Syns de burde vært litt lengre ut til sidene. Syns den er tøff jeg men Hartge var vel satt dem sånn med tanke på E46 M3 rompa Ser veldig mye penere ut på E46'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg syns Hartge har kommet seg noe voldsomt det / de siste årene. De har pen og diskre styling som passer med bilen, mens Hamann kjører motsatt og kun klistrer på en leppe som ikke har noe med bilen å gjøre! Jeg fikk litt E46 M3 fealing over hekken til H50 Coupe... Uten tvil en lekkerbisken.. pen og diskret..... tuller du eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Men denne endestuss utførelsen var mindre pen vel?? . Syns de burde vært litt lengre ut til sidene. Syns den er tøff jeg men Hartge var vel satt dem sånn med tanke på E46 M3 rompa Ser veldig mye penere ut på E46'n . Ja, syns det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg tar også en H50 Coupe takk! Lang leveringstid eller? Gidder ikke vente lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Noen bilder til av H50 Coupe Til de som var veldig kjøpelystne så bli prisen ca €157.650,- (før norske avgifter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg syns Hartge har kommet seg noe voldsomt det / de siste årene. De har pen og diskre styling som passer med bilen, mens Hamann kjører motsatt og kun klistrer på en leppe som ikke har noe med bilen å gjøre! Jeg fikk litt E46 M3 fealing over hekken til H50 Coupe... Uten tvil en lekkerbisken.. pen og diskret..... tuller du eller Nei... At stylingen er diskret vises jo godt på frontfangeren.. En liten anminnelig leppe som gjør fronten litt mer agressiv.. Se også f.eks på E60 M5 Hartge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Enig med deg der T.A.S... Pen og agressiv styling, men diskre i en og samme pakke. At også Hartge har mye stygt i katalogen sin skal vel også sies, men i det siste har det kommet mye pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 h50'n må jo være grisetøff i svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Panseret på H50'en er litt overkill synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Enda en dose.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Kan ikke se på sånt...Tasturet takler ikke slike mengder sikkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå