Espenlis Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Her er min aller første photoshop! Den er meget simpel, men for å være første gang føler jeg at jeg er på rett veg. Orginal: Hartge by Sainsbury : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Om dette er den første gangen du har brukt PS. Så er det jævlig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Var ikke værst det der! Kult med Hartge over hele sia på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Litt groms i asfalten (grusen?) ved front og bakfanger, ellers bra. Her er Hartge sin egen PS-versjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Ikke det at jeg har peiling på PS, men det ser ganske bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 liten tankevekker er at selv ikke litt photoshop gjør den bilen tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Meget bra til å være første gang, men det er noe rart med hjulbua forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 liten tankevekker er at selv ikke litt photoshop gjør den bilen tøff Helt enig! Prøver og prøver å like den bilen, men har ikke lyktes ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Dette er første gang ja, så dette er min debut som photochoper.. Ettersom jeg ikke legge SKIKKELIG arbeid i disse chopene så blir det vel ikke bedre enn dette. Photoshop er artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Synes det ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 liten tankevekker er at selv ikke litt photoshop gjør den bilen tøff Helt enig! Prøver og prøver å like den bilen, men har ikke lyktes ennå... E92 er en elegant modell, men den er sensitiv for hvilken vinkel man tar bilde av den fra... dette gjelder alle Banglemann´s modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Den rompa der er bare helt uslåelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Jeg synes bare den ser svær og lite hissig ut, akkurat som jeg synes nyeste clk ikke er noe å rope hurra for heller. Ut fra de spionbildene av e92 m3 ser bilen direkte kjedelig ut i forhold til e46 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Nye modeller trenger tilvenning. Jeg liker veldig godt de nye modellene som har kommet i det siste. Husker jeg var skikkelig skuffa over e39 når den kom,men det gikk over etter noen år med litt facelifter og div annet utstyr. E39 av de første årgangene ser veldig kjedelig ut den også mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Den rompa der er bare helt uslåelig! Enig!! Den bakstussen er rett og slett fet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå