PenguiN- Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 har en vinge og en liten spoiler leppe som trenger litt farge. Noen her i oslo som kan ta på seg denne jobben for et par tusen..? er ikke ofte her inne, vær så snill og send melding her: 959 26 332 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Jeg lakkerer ikke, men jeg har bare positive erfaringer med Aas og Nygård lakk og karosseri på Tveita - Tvetenveien 154.. Billig og effektive.. Snakk med Lasse Nygård.. tlf 22 27 42 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 ingen her inne? =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 ingen her inne? =( Kontakt Lasse du. Ring 22274290. Hils han fra meg, Rune Hansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 jeg anbefaler også Aas & Nygård slik t.a.s gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 må da vær noen utenom han? noen fra forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Åffår det a?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå