Gå til innhold

Bmw M5


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

*Gulp*... 129 stk. danske festblanketter er ikke mye for et slikt klenodie... :?... At E28 M5 "kun" har 286 HK er det mest historieløse jeg har hørt på lenge (det er ikke et relevant argument)... det er f.eks ikke produsert mer enn ca. 2200 stk av denne første M5 modellen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*Gulp*... 129 stk. danske festblanketter er ikke mye for et slikt klenodie... :?... At E28 M5 "kun" har 286 HK er det mest historieløse jeg har hørt på lenge (det er ikke et relevant argument)... det er f.eks ikke produsert mer enn ca. 2200 stk av denne første M5 modellen... :wink:

Det er jo produsert 1309stk fler E28 M5 enn E34 M5 touring :P891 touringer ble produsert mot over hele 11.000stk av sedanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo produsert 1309stk fler E28 M5 enn E34 M5 touring :P891 touringer ble produsert mot over hele 11.000stk av sedanen.

Ja... E34 M5 Touring med S38B38 er en rimelig fin bil... kanskje verdens fineste familiebil... 8) ... Apropos Daniel´s E28 M5... hvorfor i alle dager er ikke denne solgt enda ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo produsert 1309stk fler E28 M5 enn E34 M5 touring :P891 touringer ble produsert mot over hele 11.000stk av sedanen.

Ja... E34 M5 Touring med S38B38 er en rimelig fin bil... kanskje verdens fineste familiebil... 8) ... Apropos Daniel´s E28 M5... hvorfor i alle dager er ikke denne solgt enda ?... :?

Er ganske så enig der!

Grunnen til at den ikke er solgt er at det kanskje blir dyrt for mange med over 250.000,- for en E28(ferdig tollet). Man får jo rimelig fin E34 til den prisen. Hva de ligger på i Danmark vet jeg ikke.

Fant btw denne 95 M5 touringen tilsalgs i Tyskland.. Rimelig feit

c1c7_27.JPG

c5f3_27.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske så enig der!

Grunnen til at den ikke er solgt er at det kanskje blir dyrt for mange med over 250.000,- for en E28(ferdig tollet). Man får jo rimelig fin E34 til den prisen. Hva de ligger på i Danmark vet jeg ikke.

Prisen ser nå ut til å være optimert for det danske markedet... da den kostet 200 høvdinger hadde den nok en "norsk" pris... :wink:

4 originale felger + et par originale speil og den tyske femmer´n ser meget fin ut... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: Wow! Den E34 Touringen her var utrolig flott. Mye koster ett sånt eksemplar i Tyskland?
4 originale felger + et par originale speil og den tyske femmer´n ser meget fin ut... :D

Fredrik da, litt ungdomelig skal det jo se ut :lol: .Har ihvertfall oransje blink som du liker

Den kosta 18000 euro.. De siste e34 m5 er dyre..Den kommer vel på 350.000,- ferdig i norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik da, litt ungdomelig skal det jo se ut :lol: .Har ihvertfall oransje blink som du liker

Hvis det stemmer det Ellingsen skriver om at det kun er produsert 891 stk. av denne modellen er det direkte idioti å ikke beholde den 100% original. Til og med Alpina har en større produksjon vedr. enkelte av deres modeller... og en Alpina kødder man ikke med hvis man vet hvordan man legger sammen 1 + 1. E34 M5 Touring har absolut et samlerpotensiale... hvis den er 100% original... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kun å bytte om felgene så er den orginal :) Jeg syns de felgene der var mye finere enn de orginale 18" M felgene.

Det er forsåvidt riktig, men jeg føler meg temmelig sikker på at disse bilene dessverre av og til kommer i hendene på folk som ikke helt er klar over hva slags bil de er i ferd med å besudle med såkalt personlig styling. Man kan like gjerne beholde bilen original... det gir betydelig mer respekt i de miljøene som kan deres BMW historie... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...