Espen|3k Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Tarjei har hatt denne i mange år ihvertfall. Tror han kjøpte denne som 16-17åring om jeg ikke husker feil. Dette er opprinnelig en 87' 320 som han byttet til seg som 17-åring ja, byttet fra en Alpina 2.7 Grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Nokon som veit nøyaktig kor mykje han skal ha for den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Synd den ikke går rundt i gatene her i Porsgrunn, helt rått, og for en finish på dette bygget. Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Er vel ikke en bil man kjører rundt i til vanlig vil jeg tro. Tarjei nevnte en sum til meg når jeg var å handlet baneracer'n min, og prisen var ganske høy ja. Men tror ikke jeg legger ut prisen her. Det får evt potensielle kjøpere få vite når de ringer SSP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Synd den ikke går rundt i gatene her i Porsgrunn, helt rått, og for en finish på dette bygget.Imponerende! Har faktisk sett den kjøre rundt Trudde øya skulle dette ut, sjangla over krysset ved poltistasjonen der så jeg nesten gikk i fortaunskanten når den kjørte over jernbanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 en ting er sikkert.. bilen er uber nice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Den bilen er rå! Skikkligt grombygg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 rå bil det der ja, men blir nok vanskelig og få igjen pengene for den, hadde jeg hatt nok penger hadde jeg handla;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Tarjei har hatt denne i mange år ihvertfall. Tror han kjøpte denne som 16-17åring om jeg ikke husker feil. Dette er opprinnelig en 87' 320 som han byttet til seg som 17-åring ja, byttet fra en Alpina 2.7 Grom bil! Lest Gatebil reportasjen du også ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_Q Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Trur det skal litt til for at du får prøve kjøre den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Lest Gatebil reportasjen du også ja... Naturligvis, har alle type bilblader med e30 reportasjer verdt å ta vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 den alpina bilen gikk foresten i molde eid av en kompis av meg i fjord sommer. og jeg har ett bilde der den står med til salgs lapp på det førstegatebil treffet jeg var på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 rå bil.. ingen tvil om det, men det står 800k i selvkost i deler, Har litt problemer med å se hvor alle de pengene ligger? hvor mye penger ligger i drivverk omtrent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Får lite igjen for det man legger i en bil...er synd men sant. Uansett, 1.048 HK og 1.055 Nm...0-200 på x antall sekunder?! Grombil...GRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 rå bil.. ingen tvil om det, men det står 800k i selvkost i deler, Har litt problemer med å se hvor alle de pengene ligger? hvor mye penger ligger i drivverk omtrent? Det ligger nok fler 100k bare i motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå