Gå til innhold

vanskelig å skifte ratt når man har airbag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida.. Røsk den av veldig fort så går det så fint ate :)

Nei ikke gjør det forresten..

Men VIST du skulle finne på og gjøre det så har jeg en liggandes du kan få kjøpt ;)

Skrevet

hm, så jeg må koble av minus polen på batteriet og vente litt før jeg skrur rattet av? er det noen ledninger bak som må kuttes eller noe ?

Skrevet

Håper det er i orden at jeg låner tråden din litt, airbaglampen min lyser.. Ikke noe spessielt kjekt.. Kan dette komme av at det er skiftet batteri, går det ann og fikse, i såfall hvordan?

Skrevet
Håper det er i orden at jeg låner tråden din litt, airbaglampen min lyser.. Ikke noe spessielt kjekt.. Kan dette komme av at det er skiftet batteri, går det ann og fikse, i såfall hvordan?

Prøv å ta av minuspolen i min 30 sek og sett den på igjen, da skal alt feillager slette seg, hvis ikke det funker stikk innom ett bmw verksted og få de til å lese av feillager evt.slette...

Skrevet
Men når du kjører uten airbag vil vel lampen lyse? og det er vel ikke noe kjekt. Noen som vet hvor stor motstand man på koble inn i kretsen for å "lure" lampen..

Ønsker bare å gjøre oppmerksom på at å fjerne airbag'n i en bil som er typegodkjent med dette, er ulovlig. Sikkert mange som er klar over dette, men likevel :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...