Orjan Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Har lett litt etter en E46 coupe med M-pakke, og har lagt merke til at noen biler har lakkert nedre del av bakfanger, mens andre har sort nedre del. Hva er originalt? fre sin nydelige Clubsport har lakkert fanger... ..mens AndySix har sort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Den delen av bakfangeren skal være sort på M-Sport pakken. Mulig det er lakket i bilens farge på Clubsporten? Jeg liker best den sorte varianten. Synest M-pakken mister litt av identiteten sin hvis dette er lakket i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Sistnevnte er original. Altså med sort felt.. Om det er originalt slik på Clubsporten aner jeg ikke, men en original E46 med M-pakke har altså det sorte feltet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Kunne få lakkert clubsport ja! Og det er FLOTT!!!! Spes foran på splitterne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Mange som bytter denne ut i karbon for de spm liker litt bling bling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Den delen av bakfangeren skal være sort på M-Sport pakken. Takker! Det var det jeg trodde - jeg liker kontrasten med sort jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå