ALLSTAR Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Kan noen hjelpe meg? ble pårygget og skal kjøpe ny fanger til min 06 mod E 61 (stv).. har veldig lyst på M fanger men ser for meg en fantastisk pris hos Strandveien Auto.. Noen som vet hvor jeg kan få skaffet M fanger etc ???? All hjelp mottas med takk
aloebiz.net Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Spurte en selger på tronrud bil i Moss om M-fanger på E60.. Snakket om en 12-13 tusen for frontfanger ferdig lakkert og montert...
espen k Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Tror du nok må ut med 10 - 12 tusen før moms på Strandveien....
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Er det bakfanger eller frontfanger det er snakk om? GS bildeler selger komplette kit ferdig lakkert og montert for ca 20 000kr. GS bildeler pleier ikke å selge løse deler fra M-tech pakken, men jeg klarte å deale med at jeg tok en M-tech bakfanger fra den pakken de hadde inne og fikk de til å bestille en ny M-tech bakfanger som de da puttet til M-tech pakken igjen.. Sparte meg for masse tid... Jeg tror ikke det er så dyrt. Min originale E60 M5 bakfanger kostet hos Autozentrum kr 6471kr eller noe, men dette var uten lakkering og noen deler.
Bjørn 320 Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Ser Koed kun har pakke med framme og bak. Men du kan jo sende mail og spørje...dei er veldig greie til å skaffe det som ikkje står i webshop'en...
fre Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Skaffer det på Koed ja.. har ikke prisen her men, er iallfall ikke dyrere enn de forhandler prisene i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå