Gå til innhold

Har spilt 144,6 db i e46 sedan


 Share

Anbefalte innlegg

hei. var med på nordkjosmessa '06 med min E36 Touring.

med dvd fra JVC å en macrom 1000w forsterker og to alpine type R 12"sub'er, en kondensator 1000F og et ekstra batteri. klarte å spille 152,6DB. målingene ble gjort i regi av Bilstereospesialisten i tromsø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. var med på nordkjosmessa '06 med min E36 Touring.

med dvd fra JVC å en macrom 1000w forsterker og to alpine type R 12"sub'er, en kondensator 1000F og et ekstra batteri. klarte å spille 152,6DB. målingene ble gjort i regi av Bilstereospesialisten i tromsø

Det var sinnsykt mye!

er ikke mulig å sitte i bilen din da når spiller på det meste.

Men dette er vanvittig, har en kompis som har ny golf med 4 12" STORE forsterkere (4000w RMS på subbene) og masse støm, med han spiller ikke over 150 db...

Ikke for å være frekk, men jeg tror nesten ikke på att du har spilt så høyt med ett så "simpelt" annlegg kunne trodd på 142,6, sikker på at det ikke var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. var med på nordkjosmessa '06 med min E36 Touring.

med dvd fra JVC å en macrom 1000w forsterker og to alpine type R 12"sub'er, en kondensator 1000F og et ekstra batteri. klarte å spille 152,6DB. målingene ble gjort i regi av Bilstereospesialisten i tromsø

Det var sinnsykt mye!

er ikke mulig å sitte i bilen din da når spiller på det meste.

Men dette er vanvittig, har en kompis som har ny golf med 4 12" STORE forsterkere (4000w RMS på subbene) og masse støm, med han spiller ikke over 150 db...

Ikke for å være frekk, men jeg tror nesten ikke på att du har spilt så høyt med ett så "simpelt" annlegg kunne trodd på 142,6, sikker på at det ikke var det?

jepp. er sikker på det.

du har mulighet å ring til bilstereospesialisten før å få det bekreftet,

Telefon : 980 57 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. var med på nordkjosmessa '06 med min E36 Touring.

med dvd fra JVC å en macrom 1000w forsterker og to alpine type R 12"sub'er, en kondensator 1000F og et ekstra batteri. klarte å spille 152,6DB. målingene ble gjort i regi av Bilstereospesialisten i tromsø

Det var sinnsykt mye!

er ikke mulig å sitte i bilen din da når spiller på det meste.

Men dette er vanvittig, har en kompis som har ny golf med 4 12" STORE forsterkere (4000w RMS på subbene) og masse støm, med han spiller ikke over 150 db...

Ikke for å være frekk, men jeg tror nesten ikke på att du har spilt så høyt med ett så "simpelt" annlegg kunne trodd på 142,6, sikker på at det ikke var det?

jepp. er sikker på det.

du har mulighet å ring til bilstereospesialisten før å få det bekreftet,

Telefon : 980 57 000

Noen spesielle jeg skal spørre etter? eller vet alle det. Hvis dette stemmer så vil jeg vite mer om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest nesten litt for godt til å vere sant ut men :).

For da må du vite noe som vi andre ikke vet om stereo bygging :).

Eller så var den en ulyd av noe slag som kom veldig nær målern :P.

Men jeg vet da ikke jeg da men :P.

da det var i regi av dem målinga ble foretatt, er det sikkert bare å spørre en av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har positive erfaringer med Alpine. Elsket lydkvaliteten på spilleren jeg hadde ( som ble stjålet :evil: ) Har en Pioneer spiller no som jeg synes er helt grei, men liker ikke designen på den og har også erfart større støy med denne. Jeg likte både design og meny på Alpine veldig godt. Blir helt sikkert Alpine spiller neste gang! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta meg Rockford Fosgate T2 15" for ett par dager siden.

Og en 25 farads kondis.

Må vel begynne å bygge kasse snart, blir en avansert sak, må utnytte plassen for å få nok volum i kassen..

Blir sikkert en stor lappe bare for å få skjært kassen..

Så fikk jeg tilbake bd15004 fra garantisak nettopp, med støy selvfølgelig.. Testa med annen forsterker og da kome den bort så den ble sendt tilbake igjen.

Har satt inn subbene i en midlertidig kasse, men den er for liten.. spiller ikke spes mer enn før.

Tipper jeg ligger på det samme. blir vel bedre etterhvert som subbene mykner opp litt..

Kjører over 4000 RMS-watt på de nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...