Gå til innhold

Bilradio E39

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har noe selv slikt.. Eg e fult klar over det ser ikke bra ut.. helt enig i det.. Men valget mella en BMW Revers rds og en spiller eg kan spille cd/mp3 så e valget enkelt for meg..

Har man kunne sotte cd veksler på Reversen så har det vært ok.. Men koble den over antenne-inntaket.. syns eg va en meget dårlig løsning.. ble ikke fornøyd me kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste muligheten er å sette i en original Professional CD/RDS eller Navi. Men lyden blir jo sånn omtrent den samme. Litt bedre med Professional selvsagt.

Skulle ikke vært lov å selge de adapterplatene...

Det skulle ikke vært lov å lage en så dårlig bilradio som BMW gjort i E39.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det standard med ledingsopplegg for cd veksler bakover i bilen hvis man har Business anlegget?

Nope. Det må krysses av på ekstrautstyrslisten når bilen bestilles NY.

Men hvis du ikke er redd forå rive litt i deksler og lister er det engentlig en smal sak. Tar noen timer hvis du ikke har gjort det før. Men skal være en grei operasjon for de fleste. Har selv montert en god del originale vekslere i forskjellige BMWer. Jeg bruker en drøy time på en slik montering.

Kabelsettet koster vel rundt 300-500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper meg mest sannsynlig ny bil i helgen nå :) (E46 riktig nokk)

Der er det kassetspiller, cd veksler og Harman/Kardon soundsystem.

Jeg kommer til å kjøpe meg en kassetadapter på clas ohlson, så har jeg 6 magasin`s spiller i bagasjerommet og ipod i coupe`en.

Hadde tilsvarende kassetadapter på min gammle E39 også, mye bedre lyd en disse FM modulatorene. Kunne jo da også koble til bærbar cd spiller, men brukte som regel ipod.

Å bytte ut den orginale spilleren med adapter og uorginal spiller har aldrig vært et tema for min del. Det funker bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...