antiloop Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg er også selvsagt enig i at det ser bedre ut med original displayet! Men original høyttalerne ble som nye etter innsetting av ny spiller + forsterker og sub! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvordan er det å sette inn bilradio i E39? Går det uten at det ser helt forjævlig ut, eller ser det helt forferdelig ut? Ser både helt forjævlig og forferdelig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Ser absolutt ikke bra ut i det hele tatt! Enig med dere som sier at den originale spilleren er no dritt, men den er en del av dash'en som bør forbli det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Helt enig med de fleste andre her, ser ille ut...like ille som "liksomfaceliftlykter-i-krominnfatning" til E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Har noe selv slikt.. Eg e fult klar over det ser ikke bra ut.. helt enig i det.. Men valget mella en BMW Revers rds og en spiller eg kan spille cd/mp3 så e valget enkelt for meg.. Har man kunne sotte cd veksler på Reversen så har det vært ok.. Men koble den over antenne-inntaket.. syns eg va en meget dårlig løsning.. ble ikke fornøyd me kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Eneste muligheten er å sette i en original Professional CD/RDS eller Navi. Men lyden blir jo sånn omtrent den samme. Litt bedre med Professional selvsagt. Skulle ikke vært lov å selge de adapterplatene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Eneste muligheten er å sette i en original Professional CD/RDS eller Navi. Men lyden blir jo sånn omtrent den samme. Litt bedre med Professional selvsagt.Skulle ikke vært lov å selge de adapterplatene... Det skulle ikke vært lov å lage en så dårlig bilradio som BMW gjort i E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Er det standard med ledingsopplegg for cd veksler bakover i bilen hvis man har Business anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GENERAL E34 Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg har tatt kontakt med Bmw, Norge vedrørende bilradio - de sender en søknad om "garantisak" til BMW Norden som ligger i SWE. Spennende å høre hva de sier. Det er jo for j... at en radio ikke funker som den skal etter litt over 4 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Er det standard med ledingsopplegg for cd veksler bakover i bilen hvis man har Business anlegget? Nope. Det må krysses av på ekstrautstyrslisten når bilen bestilles NY. Men hvis du ikke er redd forå rive litt i deksler og lister er det engentlig en smal sak. Tar noen timer hvis du ikke har gjort det før. Men skal være en grei operasjon for de fleste. Har selv montert en god del originale vekslere i forskjellige BMWer. Jeg bruker en drøy time på en slik montering. Kabelsettet koster vel rundt 300-500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Takk for svar Stig, dette har jeg fundert på ei stund, siden jeg ikke har sett noe kontakter bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Kjøper meg mest sannsynlig ny bil i helgen nå (E46 riktig nokk) Der er det kassetspiller, cd veksler og Harman/Kardon soundsystem. Jeg kommer til å kjøpe meg en kassetadapter på clas ohlson, så har jeg 6 magasin`s spiller i bagasjerommet og ipod i coupe`en. Hadde tilsvarende kassetadapter på min gammle E39 også, mye bedre lyd en disse FM modulatorene. Kunne jo da også koble til bærbar cd spiller, men brukte som regel ipod. Å bytte ut den orginale spilleren med adapter og uorginal spiller har aldrig vært et tema for min del. Det funker bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 i e39 er det vel Din-2 spiller?? Fant Kenwood DDX spiller/dvd som var din-2, den dekker vell alt.. ser jo greier ut med en stor touch skjerm enn en enkel din speller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Drar opp en gammel tråd her siden jeg snublet over et bilde som viser hvor ille det kan se ut... (Bildet er lånt fra e39-forum.de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Ikke si at listene er kledt i plysj....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå