aloebiz.net Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 slik ser cd-spilleren ut i min bil. Ser helt klart bedre ut med orginal radio\kasett, men syns faktisk at det ser helt ok ut Jeg fikk også mye bedre lyd, samt at jeg kan spille av mp3 musikk. Offtopic: Har du ikke klimaanlegg?? Trodde alle E39 hadde automatisk klimaanlegg som standard jeg... Har aldri sett et slikt klimapanel som du har i E39 før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Dette så da bra ut, eller? http://www.mp3car.com/vbulletin/worklog ... bezel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Det der syns eg så meget bra ut.... Har man hatt tid/ork/peng så sku man ha gjort slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Ennda en som så ganske bra ut: http://www.mp3car.com/vbulletin/show-of ... puter.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Jeg har sett en gode del radioer og cd spillere på ebay.de Skal selv bytte ut min reverse RDS radio\kasset spiller med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 slik ser cd-spilleren ut i min bil. Ser helt klart bedre ut med orginal radio\kasett, men syns faktisk at det ser helt ok ut Jeg fikk også mye bedre lyd, samt at jeg kan spille av mp3 musikk. Hvor har du fått den radio ramma fra? Har bra sett den hvor radioen blir sittende under vippeluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-martin Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Er enig i at denne løsningen, hvor man kan beholde "vippelisten" så ganske bra ut. Lurer også på hvor du har fått denne fra, ettersom jeg bare har sett "heldekkende" adaptere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHS Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Vil også ha et sånt adapter! Ingen som vet hvor man får tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Radio ramma har jeg lagd selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå