Bmw4life Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 noen her som vet hvor jeg kan ringe for å vite frakt på bil fra nord i landet til kr sand? mulig jeg skal handle en bil der oppe, men gidder ikke kjøre 28 timer lissom, så tenkte jeg å sjekke priser å sånn på frakt, noen som kan hjelpe meg med dette? visste ikke helt hvor jeg skulle legge inn denne posten, så hvis jeg ikke har lagt inn på riktig plass, gi beskjed så skal jeg flytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Oslo Biltransport As på tlf. 915 47 000 Furuheim Biltransport As på tlf. 907 69 220 Thune Biltransport på tlf. 930 18 727 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hurtigruta kan kanskje også være et alternativ - da må du hente på vestlandet et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Kan koste 5000++ med hurtigruta. (visst det ikke var 7000) Billigere visst du har en som kan kjøre den innpå båten når den skal gå, og hvis noen kommer å henter bilen når båten legger til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Det koster ihvertfall 5000,- å frakte bilen med tog(i 2001 ihvertfall). Husker dessverre ikke navnet på de som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 auto transport service eller autolink kan du jo høre med. Evt. norcargo hvis det passer med båt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Fikk en bil sendt med hurtigruta fra Molde til Bodø for noen år siden. Betalte en 4-5000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Fikk send bilen min ifra Bergen til Bodø med Hurtigruten, kostet 6500,- (Dette er ca 18mnd siden..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 deep dish: hvor langt er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Kan kjøyre den ned for deg vist du tar utgiftene Kor du skal handle bil? Har fått det for meg at det ofte er billigere å ta hurtigruta i eigen person, enn å sende bilen som frakt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 hehe, tror nok det er uakteuelt at en annen kjører bilen ned. bilen jeg lurer på å kjøpe står i finnsnes.. så på viamichelin at det var ca 27 timers kjøretur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå