Ostespiller Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hei, Begynner å nærme jeg seg lakking Men har litt problemer med å finne den riktige rødfargen. metallic lakk selvfølgelig Er det noen som har noen forslag? Helst bilde. Har tenkt litt på ferrari rød, men det blir jo litt som å banne i kirken hvis jeg lakker bimmern med italiensk søle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 vil du ha vinrød eller brannbilrød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Jeg hadde droppet metallic, å gått for 058 "hennarot" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hva med Calypsorot? Her er noen eksempler: Ellers hadde månedens bil for mai 06 også denne fargen; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Må ha metallic lakk. de gamle rød falgene til bmw er utrolig dårlige. Å bilen ser mye smuudere ut med litt shine. Har sinnoberot i dag. Å er utrolig sliten lakk. selv etter mange timer med behandling. Helt klart brannbilrød Vinrød blir for mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 405 "Imola Red" er jo ein nydelig rødfarge (i alle fall på e39), litt usikker på korleis den blir på e30... Er vel kanskje nokon som har greie på PS som kan mekke eit bilde av e30 med den fargen? Gamlebilen til "Peoplez" her på forumet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 405 "Imola Red" er jo ein nydelig rødfarge (i alle fall på e39), litt usikker på korleis den blir på e30... Er vel kanskje nokon som har greie på PS som kan mekke eit bilde av e30 med den fargen? Gamlebilen til "Peoplez" her på forumet: Den var utrolig nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Cordobarot metallic kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Zinnoberrot da ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35557&highlight= edit: Tror det var zinnoberrot den hete.. eller zinberot el no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Er det ikke en farge som heter "Hellrot" som BMW har? Skal vist være knall rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Brilliantrot som jeg hadde på min før jeg byttet farge kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Brilliantrot som jeg hadde på min før jeg byttet farge kanskje? Byttet du fra den rødfargen der til den gule du har i avataren?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Calypsorot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 han har jo allerede sagt at vinrød blir for mørkt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå