Evopower Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Klarer du å få godkjent bilen med eldre motor enn selve bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 det trodde jeg også ville bli vanskelig, men alt går vel, i verstefall er jo tuv en siste utvei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 trøkken er når du skal godkjenne dette det går aldri i gjennom. nyere bil enn motor= bad combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Prikk lik en som er i Verdal den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Har sett denne i Max Power, stilig bil. Syns interiøret er ganske stilig Men den ser forferdelig lav ut. Har du ingen problemer med å komme frem med den lave fronten? Bruke den ikke som hverdagsbil, så kan velge hvor og når det skal kjøres. Det gjør det litt lettere!! Men er ikke så gæli lav som det ser ut som. Høydejusterbart understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Prikk lik en som er i Verdal den bilen der! Begynner kanskje og bli en stund siden den er sett i verdal nå??? Trur ikke det er bygd så veldig mange flere enn en av denne bilen....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Er gamlebilen til Mr Wohlen fra Verdal, bygd hos Automote i Meldal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Har sett denne i Max Power, stilig bil. Syns interiøret er ganske stilig Men den ser forferdelig lav ut. Har du ingen problemer med å komme frem med den lave fronten? Bruke den ikke som hverdagsbil, så kan velge hvor og når det skal kjøres. Det gjør det litt lettere!! Men er ikke så gæli lav som det ser ut som. Høydejusterbart understell Er det luftdempere eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Har vært inne på tanken om og lakke motorrommet ja, men vet ikke om det burde bli "gult" eller sølv........ Både gult og sølv er bedre enn det som du har nå.. Men jeg vil tro sølv blir finest, ettersom det er det du har nederst på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Har sett denne i Max Power, stilig bil. Syns interiøret er ganske stilig Men den ser forferdelig lav ut. Har du ingen problemer med å komme frem med den lave fronten? Bruke den ikke som hverdagsbil, så kan velge hvor og når det skal kjøres. Det gjør det litt lettere!! Men er ikke så gæli lav som det ser ut som. Høydejusterbart understell Er det luftdempere eller noe sånt? Nei, må skru den opp manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Er det luftdempere eller noe sånt? Nei, må skru den opp manuelt. Noe lignede har jeg også tenkt meg. Har litt stor fanger så et justerbart senkesett hadde vært ideelt Men, må man ta av dekke for å justere? Tar det lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Ville gått for grått i motorrom jeg da, siden den fargen er nederst på bilen. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 denne har jeg sett opptil flere ganger i tr.heim..og den er ikke så allerverst nei..men den trenger en go motor for å ståtil stil med resten av bilen..så lykke til! Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 Er det luftdempere eller noe sånt? Nei, må skru den opp manuelt. Noe lignede har jeg også tenkt meg. Har litt stor fanger så et justerbart senkesett hadde vært ideelt Men, må man ta av dekke for å justere? Tar det lang tid? Ja, jekke opp biln på begge sider, ta av hjula, så tar det 5 min å justere hver side. Kanskje litt lengre tid bak! Men er jo ikke akkurat slik at man justere på det hver dag da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 M3 motoren er lagt på is, da jeg kom over en 330 maskin fra en 2001 modell. Trur også dette vill forenkle hele prosjektet en del:) Men har en drøm om en liten blåser fra ESS Tuning:) Får se hva som skjer utover vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå