Gå til innhold

Noen penere?

mbrothe
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff... Jeg var på¨Lade i Trondheim i forrige uke ved Jysk butikken da jeg fikk se en Hvit E39 med 5 store bøtter av noen ekstralys! Noen som har sett den vakre doningen i byen?

Kan ikke huske å ha sett. Er det ikke bare noe han bruker om vinteren?

Godt mulig det men duden som kjørte så ut til være typen for litt jalla mek.. :wink:

Den fine stasjonsvognen må være bilen til "barbie" :wink: Kan ikke være en mann som kjører den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der holder faktisk til like ved der jeg bor (1km kanskje) og har hørt at det var mannen som gav damen den i gave etter å ha lakkert den slik. Vet ikke om det er et rykte bare, men uansett kunne funnet en penere farge som gir samme oppmerksomheten.

Hvem i all verden kjøper ei diger stasjonsvogn og maler den rosa, for så å gi den bort til kona som konebil. Det er jo ikke gjort noe annet med denne bilen, så den er jo fullstendig smakløs uansett. Grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor dere syns rosa er så forbanna stygt..

er ikke lenge til dere får se en orginal e30 m3 sport evo med denne rosafargen og blingbling felger:D

skulle egentli vært ferdiglakka nå i desember men ser ut som den blir ferdig i januar..

p7140251ax1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...