Stein Tore Engesbak Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Jeg har tikking i motoren. Jeg har skiftet topp, kam, ventilløftere og ventiler. Har kjørt inn alt etter boken og etter justert ventil løfterne. Selv om dette er gjort tikker motoren, det kan virke som om at lyden kommer fra to av dysene mine. Er det noen som har hørt om dette før? Skulle det være dysene mine som begynner å ta kvelden, finnes det noen måte å overhalle disse eller er det bare å skifte? Er fattig student, og det koster flesk for nye dyser......
Evopower Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Ser du har 525i. Er det e28 da? Ble de levert med m20 motor da? trodde 525 bare var i m30 jeg. eller er det en 520 som er ombygget? da er det jo bolt on.
Stein Tore Engesbak Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 Hvilken tilstand er det på dysene? kjiipt å sette i dårlige dyser.
propan Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Tikking i m20 motor blir du dessverre aldri helt kvitt.
Stein Tore Engesbak Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 får prøve å skifte o-ringene.... Er fult klar over at en m20 ikke blir helt stille men, akkurat nå høres det ut som en symarskin..... en stor irritasjon.....
propan Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 O-ringene har ingen betydning for evt tikking dessverre.
Stein Tore Engesbak Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 finnes det noen måte å åpne dysene??? det må vel finnes en form for demper inne i dysen. eller er jeg helt på jordet i dette tilfelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå