Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På min er det montert en Defa alarm som styres av knappen på nøkkelen! Det er også en kablet fjernstyring som ligger i hanske rommet, hva denne er der for vet ikke jeg! Mr.Stream har du peil på dette, hvilken type etc!?

Det grå panelet med de to blå knappene er et programmeringspanel. Det brukes til å programmere alarmen opp mot bilen nå den blir montert. Man kan og bruke dette panelet til å deaktivere forskjellige sensorer. Står vel i bruksanvisningen.

Siden du har en DEFA alarm som du bruker den originale fjernkontrollen har du en 400 serie alarm. Da førlger denne panelet med. Greit å ha hvis man skal bytte lyder eller sjekke hva som utløste alarmen.

Skrevet
På min er det montert en Defa alarm som styres av knappen på nøkkelen! Det er også en kablet fjernstyring som ligger i hanske rommet, hva denne er der for vet ikke jeg! Mr.Stream har du peil på dette, hvilken type etc!?

Det grå panelet med de to blå knappene er et programmeringspanel. Det brukes til å programmere alarmen opp mot bilen nå den blir montert. Man kan og bruke dette panelet til å deaktivere forskjellige sensorer. Står vel i bruksanvisningen.

Siden du har en DEFA alarm som du bruker den originale fjernkontrollen har du en 400 serie alarm. Da førlger denne panelet med. Greit å ha hvis man skal bytte lyder eller sjekke hva som utløste alarmen.

Takker for utfyllende info! :wink:

• 3 months later...
Skrevet
Jeg har denne defa alarmen, den virker utmerket bortsett fra at lyset under speilet blinker ikke. Kan noen hjelpe meg? Har pæra gått? Evt. hvordan skifter jeg denne. :evil:

Min lyser heller ikke.

Du kan enkelt vippe av det røde dekselet fra bak-kant.

Skrevet

Ja nærmest vindu.

Hvis du vipper speilet opp (sånn du gjør når du blender for lys bak) så ser du bak hvordan den er festet, jeg vippet av min med en liten flat trekker.

Det er en litt spesiell pære som står i der, så du må nesten høre med merkeforhandler om hvordan det skal byttes, eller om feilen kan ligge en annen plass.

Skrevet

Mye enklere å teste VAG sine alarmer, bare å kjøre forbi med en bil som har effektanlegg.

En sikker vinner i parkeringshus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...