Odde Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Legger ved noen bilder av Bmwn jeg fikk av bror til min bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hehe... hadde den bare vært 24 ganger større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 hehe. fin leke bil det der gratulerer med overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Skal begynne å samle på slike biler, og putte dem i glass monter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hvor kjøper man slike ? får man tak i en slik i e30 og ? det hadde vært konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Feite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hvor kjøper man slike ? får man tak i en slik i e30 og ? det hadde vært konge! Gå innpå www.diecast.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Det så nesten ut som en lekebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 For to eller tre år siden fikk jeg faktisk 728`a mi av broren min i julegave Ikke det at den var verdt så mye, men jeg hadde snakket med ham og ville tilby ham 4-5 000kr for den (mye rust og slikt) men dagene gikk og gikk, han var aldri der så fikk aldri gjort noe handel med ham, men da (h)julaften kom fikk jeg en knøttliten pakke av ham, og inni der lå nøkkelen til den Det var den bilen som faktisk fikk meg til å like BMW, og hadde ikke jeg fått den av ham det året så hadde jeg nok fiksa granadaen min istedenfor! (noe jeg er GLAD jeg ikke gjorde, for nå liker jeg ikke ford lengre etter noen år med BMW som favoritt) 728`a skulle egentlig restaureres men ble for mye rust, men siden jeg skulle ha E23 før facelift og ingenting annet så endte det opp med at jeg for 20 000kr (billig!) var å henta meg en 745ia turbo som ikke engang gikk da jeg henta den, men karosseriet var bra og det var på langt nær så mye rust som i 728`en og lakken så nesten strøken ut, så da slo jeg til! Henta bilen på henger og 2-3 uker etter jeg henta den gikk motoren ganske greit og dagen i dag yter den ett sted mellom 350 og 400hk (ikke bremsa enda, men har trimma etter bremsepapirene til noen finlendere med de samme modifikasjonene) Så takket være min bror som nå har gått over til diverse andre merker har jeg blitt frelst med BMW (noe jeg ikke angrer ETT sekund på!) Så takk til ham! Så må jeg jo ikke minst si at det var en nydelig bil du og har fått! Går den fort? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hvor kjøper man slike ? får man tak i en slik i e30 og ? det hadde vært konge! er en her på forumet som selger slike og.tror det heter noe med "tinycars" eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Den var rå! Måtte du valse mye for å få plass til de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hvor kjøper man slike ? får man tak i en slik i e30 og ? det hadde vært konge! er en her på forumet som selger slike og.tror det heter noe med "tinycars" eller no Stemmer meget bra det og brukernavnet til vedkommende er Joar'n.. Koysho går vel for å ha best finish og kvalitet og så vidt jeg vet er det modellene hos BMW er av. Jeg fikk en E60 545i når jeg var hos Autozentrum etter noe greier og da viste det seg faktisk at modellen kostet ca 600kr.. Men det har vel sine årsaker i.o.m at den er detaljert fra hver mm og det er blandt annet stoff i gulvet i kupeèn, samt stoff i bagasjerommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Utrolig stilig med slike modeller. Skulle gjerne hatt et par selv, men de er svindyre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Den var tøff. Skikkelige felger. Samler sev på BMW modellbiler.. Er arti å eie noen av drømmemodellene selv om de er 18 ganger mindre enn hva de burde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå