Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Her er det bare å velge den SUV'en som tiltrekker dere mest. http://www.dinside.no/php/art.php?id=361031 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg velger heller en 5-serie Touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 stemte på Porsche Cayenne og X5.. Synes det er de desidert peneste og mest spennende SUV'ene på markedet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Hvorfor har de ikke med Rexton der? Rexton er feit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Ingen av de bilene der som gir meg rykninger. Og iallefall ikke den volvoen! Gidder ikke stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 ML ja takk, men som Espen, gidder ikke stemme, ingen av dem jeg ligger våken av og tenker på om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg velger heller en 5-serie Touring.. Me too... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Hvorfor har de ikke med Rexton der? Rexton er feit Rexton feit? Nei vet du hva. Det er hyundai-følelse i den bilen. Eneste bra med de er MB-motorene. Stygge er de også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg velger heller en 5-serie Touring.. Me too... Meg og. Men av dei som var der stemte eg på Bmw X5 selfølgeleg. Cayenne Turbo synst eg er litt simpel til den prisen dei forlanger, for den. Interiøret knirker, dashbordet er simpelt sammen skrudd (sammenligna med gammel japse fra slutten av 80 åra), håndbrekk`et er talentløs åpning på, Svakt og simpelt. Dette snakker eg av erfaring, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 GL eller Cayenne på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Hardt valg mellom X5, Cayenne og ML. Men spørs om ikke Cayenne trekker det lengste strået. Har hatt gleden av å kjøre denne litt i turboversjon og må si at det var sykt rått. I tillegg så er den jo faktisk den beste av dem alle på både landevei og i terrenget i følge alle tester jeg har lest av dem. Da er det riktignok ikke mot den nye X5'en da. Blir spennende å se hva tester sier om den, men den er ikek akkurat bygget for terreng da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 ranger rover sport uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Ingen av de bilene der som gir meg rykninger. Og iallefall ikke den volvoen! Gidder ikke stemme. Du trenger ikke ha rykninger og våte drømmer om en bil for å stemme. Var en ganske enkel undersøkelse om å stemme den bilen man liker best innenfor angitt kategori. Å de som tenker på 5 serie touring, TROR ikke den står der... Lette lenge etter Mc Laren f1 men den står heller ikke der... Merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeep Grand Cherokee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Hvorfor har de ikke med Rexton der? Rexton er feit Rexton feit? Nei vet du hva. Det er hyundai-følelse i den bilen. Eneste bra med de er MB-motorene. Stygge er de også! Jeg liker også Rexton. Alt untatt interiør og karosseriplater er faktisk MB.. Synes ikke hyundaifølelsen er der så fremtredende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå