Fredrik Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Mine barn har vokst ut av barnevognen, men et tema som av og til dukker opp her inne er om det er plass til en barnevogn i 3-seriene. Det er det i Touringmodellene... og med veldig god vilje i coupe/sedanmodellene, men det nye er at det nå også er plass i cabrioletmodellene. Porsche har utviklet en barnevogn som passer i "bagasjerommet" på en 911 (997)... og det er ganske imponerende når det handler om en barnevogn og ikke kun en sportsvogn. Den er ikke helt billig... små 5000,- kroner (uten bag), men hjulene på vognen er like de man finner på en 997... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Den var rå, skulle nok ha klart å skape samme noen kroner til å kjøpe vogna å hvis jeg hadde råd til en 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 porsche for liten porsche for stor genialt atte de har laga barnevogn som tar så liten plass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 skal man ha barnevogn i e46 touring så må man ha rette vogna! har prøvd med 2 stk som måtte plukkes av hjul på osv! et tips kan vel være å prøve vogna før man kjøper! er jo utrolig dårlig plassutnyttelse i e46! i min gamle 300tdt fikk jeg inn 2 barnevogner +masse annen dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 skal man ha barnevogn i e46 touring så må man ha rette vogna! har prøvd med 2 stk som måtte plukkes av hjul på osv! et tips kan vel være å prøve vogna før man kjøper! er jo utrolig dårlig plassutnyttelse i e46!i min gamle 300tdt fikk jeg inn 2 barnevogner +masse annen dritt! Klart at en E46 kan brukes som en familiebil (hvis man prøver og hvis man tenker konstruktivt)... iallefall med en takboks. Vi har kun vår 2003 E46 318d Touring til en familie på 4 personer...mor, far, datter (13 år) og junior (3 år)...og vi har faktisk god plass til å dra 3 uker på ferie sydover på kontinentet... uten takboks. Det er mest av alt et spørsmål om hvordan man pakker og hva man prioriterer. Vi har grovt vurdert med barne/sportsvogn (de tre siste årene, men nå gidder ikke junior å sitte stille mer), reiseseng, 4 store bagger, 2 mellomstore bagger og div. poser med ting & tang. Altså ingen stive kufferter som ikke kan lirkes og føyes på plass... og baggene blir heller ikke stappet fulle som sperreballonger av samme grunn. Husk at en E46 er en større bil enn f.eks en E28 og den modellen var nesten standarden på en "sportslig" familiebil på 80-tallet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 På A4en vår går barnevogna(kombivogn) akkurat inn på tvers baki. Skal jeg ha samme vogna inn i E36 sedanen må jeg ikke bare ut med bagen på vogna, men jeg må også ha av hjula - og fremdeles får jeg ikke rammen inn i bagasjerommet!! Den må settes på høykant sideveis(med hjulfestene stikkende ned i setet) i baksetet. Er VELDIG irriterende at det ikke går ann å slå frem seteryggene bak i bilen. På den andre side er det sjelden jeg frakter barnevogna i BMWen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 har hatt e46 touring som familiebil og syntes den fungerte ok men ikke mere! e28 har jeg også hatt som familiebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Hehe... den III´er golfen vi har nå går det en kombivogn baki uten å måtte ta av noe dall + en sportsvogn på toppen. Utførelsen på innlastingen på de golfene er genial, det skal VW ha. Resten av bilen er noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå