Espen M33 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Det er vel en Z3 M-Coupe dette?? med 18" skrudde 3-delte BBS hjul... gått heromkring i maaange år.... tøff bil... Stemmer det. Z3 M-coupe. 18" BBS Le Mans er felgen. Og bilen er dritrå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Jepp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Det er ikke den som alltid har vært på BMWCCN treffene osv altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Akkurat det er jeg ikke sikker på, men akkurat nå så kjører han irundt med en skiholder på taket. Småfeet likevell. hehe, ja, rart svar på spm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Det er ikke den som alltid har vært på BMWCCN treffene osv altså? Har aldri sett den på bmwccn treff, men jeg har da ikke vært på absolutt alle heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Det er ikke den som alltid har vært på BMWCCN treffene osv altså? Har aldri sett den på bmwccn treff, men jeg har da ikke vært på absolutt alle heller da. Det er nok den som har vært ett par ganger på bl.a Rudskogen, men det var nok med forrige eier som hentet bilen fra Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Det er ikke den som alltid har vært på BMWCCN treffene osv altså? Har aldri sett den på bmwccn treff, men jeg har da ikke vært på absolutt alle heller da. Det er nok den som har vært ett par ganger på bl.a Rudskogen, men det var nok med forrige eier som hentet bilen fra Tyskland. Da må det være en god stund siden. Mener at nåværende eier har hatt den i 4-5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Da må det være en god stund siden. Mener at nåværende eier har hatt den i 4-5 år. Det kan vel ikke være to stk svarte M coupèr med ACS styling og BBS LM felger i Norge? Ikke som jeg vet hvertfall, så derfor tror jeg det må være samme bil. Bilen ble importert av han som drev å importerte ACS styling for noen år siden. Han hadde også en svart Compact som var godkjent ombygd til M3 3.2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hva med å få frem et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Som Espen sier, så har denne bilen vært her i området i mange år. 4-6år kan stemme det. Skal se om jeg får tak i et bilde idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå