Øyvind81 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hva syns dere er finest, matt krom eller titan? Tenkte jeg skulle bytte ut trelistene mine, hvis noen vil bytte si fra. Har en E39 06/97 mod med stor skjerm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 hvilken farge har du på bilen, og resten av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 ":335g6xew]hvilken farge har du på bilen, og resten av interiøret? Bilen er sort både utvendig og innvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 hmm, hva er egentlig forskjellen på de 2 da? Blir sikkert stilig uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Titan hørtes fett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hvordan ser titan listene ut ?? har du et bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Interiørlister med svart pianolakk er garantert finest Finner de ingenplass, har lett som en galning etter de, men har gitt opp. Må bare ta til takke med det treinteriøret jeg har. Egentlig har jeg blitt vant med det, og syns det er finere en alu interiøret. Mer "sjel" i bilen da hvis dere skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Hva med karbonlister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Karbonlistene er fete, men dyre! Burde ikke være noe problem å få trelistene lakket heller. Om du lakker de i svart billakk, enten selv eller hos en lakkerer, vil jeg tro det blir like billig som å kjøpe nye lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Interiørlister med svart pianolakk er garantert finest Finner de ingenplass, har lett som en galning etter de, men har gitt opp. Må bare ta til takke med det treinteriøret jeg har. Egentlig har jeg blitt vant med det, og syns det er finere en alu interiøret. Mer "sjel" i bilen da hvis dere skjønner Blir kansje litt mørkt i bilen med svarte lister..? Noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Nå er jeg ikke helt sikker på om det er titan eller matt chrome lister jeg har. Men i følge Schmiedmann er det matt chrome. Det står på siden dere at i alle fall girkula og håndbrekket mitt er det. Og de matcher listene mine helt perfekt. Og alt er originalt. Girkula er forøvrig til salgs. Siden jeg har to like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå