Champ Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=144005 Ifølge prostituerte Lou ble Anneli Alderton sist obervert da hun gikk inn i en mørkeblå BMW. Politiet jakter nå på eieren av BMWen som kan bli hovedmistenkt i jakten på seriemorderen i Ipswich. noen som skal omlakkere i nermeste fremtid her ? klarer ikke å unngå å legge merke til at BMW ofte kommer frem i dårlige sammenhenger, noe galt med oss som eier BMW eller , heh men en stygg sak dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hehe ja si det du, bmw blir hengt ut i media hele tiden som noe negativt. sjønner ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg burde ha skjønt at jeg ikke skulle brukt min egen bil. Men det er jo bare den jeg liker her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 I denne saken så er det vel ganske vesentlig å nevne hvilken bil den ettersøkte kjører, da det kan hindre att flere blir drept.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 noe galt med oss som eier BMW eller Han som kidnappa Natasha kjørte en 8'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 I denne saken så er det vel ganske vesentlig å nevne hvilken bil den ettersøkte kjører, da det kan hindre att flere blir drept.. Så folk frykter blå bmwer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 I denne saken så er det vel ganske vesentlig å nevne hvilken bil den ettersøkte kjører, da det kan hindre att flere blir drept.. Så folk frykter blå bmwer ? Bare Blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 pheeew , glad jeg har sølvgrå da, de er ikke så farlige som de blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Hmm... jeg har akkurat kjøpt meg en blå e39:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Med andre ord, det er ikke trygt å være feit å kjøre rundt i en blå BMW i Ipswich for tiden ...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Min er lilla, da er jeg heldigvis utenfor mistanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Min er grønn! Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Min er heldigvis Calypsorød.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 tja , innen nå kan vel alle ha omlakkert, så det er ikke sikkert det hjelper med annen farge nå, er feit og kjører BMW kan det godt være deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå