Yngvejos Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Synes synd på dem som måtte være feite og eie en blå ny BMW i de trakter nå. Er nok mange som får seriemorderrykter over seg nå.
ropa Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Gudskjelov at jeg har solgt min blåe bmw Mulig det er vesentlig å nevne det i denne saken, at det er en Bmw.. Men Bmw blir alltid hengt ut, vis det ikke er en Bmw, står det kun personbilen osv.. Merkelige greier altså, journalistan skirver det sikkert fordi det kun er 3 bokstaver og ikke vet om noen andre bilmerker,hehe
skillbill Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Ja i en slik sak så er det jo vesentlig og gå ut med bilmerke og farge og andre "kjennetegn", men helt klart, det med BMW i media ellers er og blir en skandale! Men, enkelte ting her i livet må man bare leve med, og vi får heller ta det med et smil og si det er fordi de er sjalu for at ikke DE kjører like bra bil
T.R.Melum Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 hmm.... tv er vel også et medium, så hva med autofil? BMW får jo myye positiv omtale der!
Quattrokiller Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Synes synd på dem som måtte være feite og eie en blå ny BMW i de trakter nå.Er nok mange som får seriemorderrykter over seg nå. Shit..passer jo perfekt til meg det der Hitler kjørte jo kun Mercedes da, var jo ikke mors beste barn han heller. Så er ikke bare BMW som sliter med sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå