K.T Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Jeg må også få si at den nye E91 er mine øyner et flott design. Det tok litt tid for meg å bli vant med bilen, men etter at en kompis kjøpte en ny E91 med M-Tech pakke syns jeg bilen er en flott bil..Legger ved et bilde av den, bilde er ikke verdens beste..Det er 320D, som har et godt drag. Eg syns du skal gå for en Bmw denne gangen
E46Hazey Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Kanskje jeg tok litt hardt i når jeg sa V70 er den peneste stasjonsvogna, den Audin ser jæskla bra ut, den 2.0 turboen jeg har kjørt, skulle ikke kjøre mye gris før den hadde snitt på 1,2 på mila.
Patrick B Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Audi er utrulig pene biler det, men gjesp de er kjedelig på design. Bare forandrer litt på lyktene. Nye Audi A6 stasjonsvogn er pen, men sedan er utrulig tragisk! wannabe coupe design på en sedan! æsj, og hekken på de sedanene er uffattelig stygg!
Chriso Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Design kan som kjent ikke diskuteres, sånn er det bare. Derfor dropper jeg å skrive det jeg hadde lyst å skrive. Den 525'en var veldig fin, og kan sikkert prutes på som noen nevnte, men har den ikke gått litt langt?
[space] Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Jeg må si jeg også har veldig sansen for audis stasjonsvogner. Lekre biler. Men jeg liker muligens de uten "monstergrillen" best.
Steffan C Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Personelig hadde jeg gått for denne E61'n som er posta her. Var jo litt høy km, men 68K er ikke langt for disse bilen Syns også det var positivt at det var manuelt gir. Men hvis det er denne E91'n du vil ha, så er det bare å go for it .
Skands1 Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Pen bil. Personlig liker jeg best diesel men... Er også på utkikk etter touring. Har forresten 19" BBS felger hvis du er interessert... Har lenge vurdert å gå tilbake til AC Schnitzer hjul på min, og hvis du er interessert i BBS-ene så kan det være en grei anledning for meg å handle nye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå