ChrZZ Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Samme her. med logo. Skal man først ha et slik påbud om slik en vest i bilen, så skal det pokker meg være en bimmers.no-vest også! Håper bare jeg kan få gjemt den i en svart tøypose av noe slag...slik at den ikke syntes for noen.. selv om alle i teorien skal ha en slik innen mars, så vil jeg ikke at det skal se ut som at jeg jobber i Vegvesnet
Glenno Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Kun tenkt meg 1 med logo. Hva med barne størrelse? (Minsten skal alltid ha bestandig han også)
marius paulsen Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 vester til barn også var ikke dumt! da måtte jeg nok ha hatt noen vester til!
2mMy Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 må jo være kjekt å ha noen av disse vestene til bimmers banetreff og kanskje?
Tech9 Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Absolutt interessant..jeg tar også en, uansett versjon..
ehrnst Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 ikke for å være partybreaker. men har vi lov å bruke BMW-logoen? tenker copyright. Uansett tar jeg også en
Andycam Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Kjipt å ha "The Ultimate Driving Machine" på ryggen når man står i veikanten med motorstopp, kanskje? hehe ja, eller "Freude am fahren"
R Andersen Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 hehe ja, eller "Freude am fahren" Eller "min Toyota er fantstisk" hvis man har Toyota..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå