|Andreas| Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 En på meg også, med BMW logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Samme her. med logo. Skal man først ha et slik påbud om slik en vest i bilen, så skal det pokker meg være en bimmers.no-vest også! Håper bare jeg kan få gjemt den i en svart tøypose av noe slag...slik at den ikke syntes for noen.. selv om alle i teorien skal ha en slik innen mars, så vil jeg ikke at det skal se ut som at jeg jobber i Vegvesnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Kun tenkt meg 1 med logo. Hva med barne størrelse? (Minsten skal alltid ha bestandig han også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 vester til barn også var ikke dumt! da måtte jeg nok ha hatt noen vester til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 må jo være kjekt å ha noen av disse vestene til bimmers banetreff og kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Absolutt interessant..jeg tar også en, uansett versjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg har sendt deg en PM, Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 ikke for å være partybreaker. men har vi lov å bruke BMW-logoen? tenker copyright. Uansett tar jeg også en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Kjipt å ha "The Ultimate Driving Machine" på ryggen når man står i veikanten med motorstopp, kanskje? hehe ja, eller "Freude am fahren" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 jeg tar to MED logo jeg å=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Trenger nok et par jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Tar gjerne et par jeg og med logo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 2 stk med logo takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 hehe ja, eller "Freude am fahren" Eller "min Toyota er fantstisk" hvis man har Toyota.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 jeg tar også en med logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå