2mMy Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg tar nok en ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Høres greit ut det der ja. Jeg må ha 3 evt. Er med på begge versjoner. Trodde først det var snakk om å faktisk ha vesten på seg mens man kjørte. hehehe. Og nei, jeg er ikke blond. Uff, at det går ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Kan muligens være av interesse.. Men hva er straffen for å ikke ha vest i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg tar en hvis det blir aktuelt... Med logo.. Og det samme gjør sikkert teddysen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Kan muligens være av interesse..Men hva er straffen for å ikke ha vest i bilen? sikkert bot og rævpuling som alt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 henger meg gjerne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Trodde først det var snakk om å faktisk ha vesten på seg mens man kjørte. hehehe. Og nei, jeg er ikke blond. Uff, at det går ann. Blir sikkert det neste dei finne på Eg henge meg på og bestiller ein Går det ann å få f.eks bilde av ein E34 M5 frampå? Vist du skjønner ke eg meine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg tar èn uten BMW-logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Helt klart med logo . Noter at jeg tar to stk ihvertfall. Gunnar, er det noe mulighet å få noe rabatt ved kjøp av fire stk? Så ungene få hver sin også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 helt klart med logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg tar en. med logo!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg tar 1 med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 helt klart, med logo og bimmers.no forann og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 med logo -> 2stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg tar en! og BMW logoen er et must! uten den er jeg ikke intereserrt.jeg er stolt av å kjøre BMW jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå