Kai-P. Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg vil også ha en, med logo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hiver meg på her jeg, gjerne med rondellen her. Første utkaste fra gunnar mener jeg selv var kurant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 lø heim, eg tar en me logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 lø heim, eg tar en me logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Teksten blir nok i sølv eller svart.. foreløpig ikke sikkert. Vet ikke om det går an å få reflekstrykk engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 meg vil også ha jatakk med logo seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei ...Supert tilbud... vil ha 1 stk med el uten logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Vil også ha en, MED rondellen!! Forhåndsbetaling er jo ikke noen dum ide, så slipper du bestille for få hvertfall?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Tar gjerne 2, glimrende tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg tar gjerne en også! Når man likevel MÅ ha en i bilen, kan det jo like gjerne være med logo på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 tar gjerne en jeg og da..det der viste jeg ikke faktisk..men hvorfor gjør seg vrang om det sparer et liv.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Det var nesten tragisk å lese kommentarene i artikkelen.. Alle klaget på at regler ble tredd nedover hodet på dem, og at Norge var en politistat osv. Det går jo an å tenke på det som sikring av eget liv, men det er de visst ikke så interessert i.. De som er så dumme fortjener vel kanskje å bli påkjørt fordi de ikke ble sett mens de skiftet dekk midt på natten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 slenger meg på denne. tar gjerne 1 takk med eller uten logo spiller ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Det var nesten tragisk å lese kommentarene i artikkelen..Alle klaget på at regler ble tredd nedover hodet på dem, og at Norge var en politistat osv. Det går jo an å tenke på det som sikring av eget liv, men det er de visst ikke så interessert i.. De som er så dumme fortjener vel kanskje å bli påkjørt fordi de ikke ble sett mens de skiftet dekk midt på natten?? Heilt enig, men at vesten må vere inne i bilen er egentleg tull...er ikkje akkurat lett å tre vesten på seg når du sit i setet... Hadde vel vore mykje meir naturleg å ha den i lag med varseltrekanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Så lenge man husker å ta den på seg, spiller det vel egentlig ingen rolle hvor man har den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå