Gjest Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Som topicen sier.. kan noen beskrive draget i en 528ia? drar den veldig godt eller? kommer den mer på 4000? ?? ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Min 328 drar ihvertfall veldig godt fra lavt turtall. Her er data fra testing av en 528iA: http://www.einszweidrei.de/bmw/528ial1996-1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Spørs hva du sammenligner med... Den drar ikke "veldig godt". Har aldri kjørt 528i med tomatgir though, men regner med den er hakket slappere enn med manuell kasse. (0-100 ca 7-8 sek) Er litt vanskelig å svare på spm ditt... Dumme spørsmål gir dumme svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Typen til muttern har en slik en. Har lånt den et par ganger. Jeg mener den går veldig bra. Men kjører du til vanlig en M3 eller M5, så går denne utrolig rævva Men funker å ligge bredt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Hehe, ja den går veldig godt i forhold til min trofaste lille 316 også, men alt er relativt. Som sagt, spørs hva du sammenligner med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Er litt usikker menn viss forskjellen er denn samme som en e36 325i og en e36 328i vill du jo få ett mye bedre bunndrag mere newton menn bare en HK mer =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Spørs hva du sammenligner med...Den drar ikke "veldig godt". Du sammenligner tydeligvis med biler som er langt raskere enn din egen! Når jeg skriver at den drar godt fra lave turtall så er dette korrekt sammenlignet med f.eks. biler med M50B25. Dumme spørsmål gir dumme svar QED? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Skjønner poenget ditt. Alt drar godt om man sammenligner med en M40B16... prosjekt34 spurte om den dro "veldig godt". For alt jeg vet kan det være Tommy Schønberg som spurte... Og den drar ikke veldig godt om man til vanlig kjører rundt i hans Audi a3 Foreslår at prosjekt34 setter seg inn i en 528iA, vrir om nøkkelen, setter den i "drive", trør på gassen, og bedømmer selv Case closed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 528ia 0-100 8,8sek (234) 528i 0-100 7,5 sek (236) Tror nok det merkbar forskjell på automat og manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Foreslår at prosjekt34 setter seg inn i en 528iA, vrir om nøkkelen, setter den i "drive", trør på gassen, og bedømmer selv Case closed. Så sant som det er sagt! Er den eneste måten å få et godt svar på om man synes det drar godt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Skjønner poenget ditt.Alt drar godt om man sammenligner med en M40B16... prosjekt34 spurte om den dro "veldig godt". For alt jeg vet kan det være Tommy Schønberg som spurte... Og den drar ikke veldig godt om man til vanlig kjører rundt i hans Audi a3 Foreslår at prosjekt34 setter seg inn i en 528iA, vrir om nøkkelen, setter den i "drive", trør på gassen, og bedømmer selv Case closed. Agreed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Personlig syns jeg denne var en stor skuffelse, den jeg prøvde var en 528ia, 97 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Personlig syns jeg denne var en stor skuffelse, den jeg prøvde var en 528ia, 97 mod. Er litt enig der... Prøve kjørte en og jeg trodde den ville gå bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Lurer litt på Hvordan den er kontra Mercedes E280 med automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Er vel litt vanskelig å si om den er "bra" eller "dårlig", er jo relativt. Er man vant til Polo 1,2 vil den blitt oppfattet som utrolig rask. Kan hende de med 320d synes den kjennes dvask ut, de skal jo være ganske spretne, uten at jeg har prøvet de noen gang. Synes en 330 er seriøst rask, men er vant til en 525 med automat fra før som ikke akkurat var noe 911 turbo. Regner med bilen din blir noe midt i mellom. Etter å ha sett den Audi 80-en på Gatebil så er jo ingenting annet raskt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå