Gå til innhold

Hvordan er akselerasjonen i en BMW 528iA?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Spørs hva du sammenligner med...

Den drar ikke "veldig godt".

Du sammenligner tydeligvis med biler som er langt raskere enn din egen! ;)

Når jeg skriver at den drar godt fra lave turtall så er dette korrekt sammenlignet med f.eks. biler med M50B25.

Dumme spørsmål gir dumme svar :wink:

QED? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Skjønner poenget ditt.

Alt drar godt om man sammenligner med en M40B16...

prosjekt34 spurte om den dro "veldig godt". For alt jeg vet kan det være Tommy Schønberg som spurte... :) Og den drar ikke veldig godt om man til vanlig kjører rundt i hans Audi a3 :P Foreslår at prosjekt34 setter seg inn i en 528iA, vrir om nøkkelen, setter den i "drive", trør på gassen, og bedømmer selv :) Case closed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at prosjekt34 setter seg inn i en 528iA, vrir om nøkkelen, setter den i "drive", trør på gassen, og bedømmer selv :) Case closed.

Så sant som det er sagt! Er den eneste måten å få et godt svar på om man synes det drar godt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner poenget ditt.

Alt drar godt om man sammenligner med en M40B16...

prosjekt34 spurte om den dro "veldig godt". For alt jeg vet kan det være Tommy Schønberg som spurte... :) Og den drar ikke veldig godt om man til vanlig kjører rundt i hans Audi a3 :P Foreslår at prosjekt34 setter seg inn i en 528iA, vrir om nøkkelen, setter den i "drive", trør på gassen, og bedømmer selv :) Case closed.

Agreed! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt vanskelig å si om den er "bra" eller "dårlig", er jo relativt. 8)

Er man vant til Polo 1,2 vil den blitt oppfattet som utrolig rask. Kan hende de med 320d synes den kjennes dvask ut, de skal jo være ganske spretne, uten at jeg har prøvet de noen gang. Synes en 330 er seriøst rask, men er vant til en 525 med automat fra før som ikke akkurat var noe 911 turbo.

Regner med bilen din blir noe midt i mellom. Etter å ha sett den Audi 80-en på Gatebil så er jo ingenting annet raskt lenger. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...