Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
btw har en kompis som skal sella alt av 325 e36 deler nå. kan få deg nesten komplett 325 der. mangler kun motor og led.nettet til motorn. ellers ern komplett.

mvh

thorbis

Hva er no en 325 uten motor og ledningsnett da? :roll:

Tror 316'n din kan bli fet jeg :) lykke til med prosjektet :)

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Felgservice i Askim gjør alt man vil ha gjort med felger. Kjemperesultat på mine 18" som de fiksa alle kanter og lakkerte vinteren 2004 :P .

Fiksing av kanter og lakkering av alle hjula kosta 2000kr. Mulig prisen har steget siden den gangen :roll: .

Okay, takk for tipset:)

Mye måtte du ut med pr felg da?

Skrevet

Har fått xenonlys som ligger å venter i esken sin. Ved siden av de ligger xenonlook pærer til park, spredere, og fjernlys:)

Alt av anlegg er montert, og jeg er storfornøyd! Men har finni ut at jeg må ha et nytt batteri... Alt av lys i bilen blinker p.ga at anlegget trekker så mye strøm. hehe

hvor kjøpte du xenonlook pærer til fjern- og parklys?

Skrevet
Har fått xenonlys som ligger å venter i esken sin. Ved siden av de ligger xenonlook pærer til park, spredere, og fjernlys:)

Alt av anlegg er montert, og jeg er storfornøyd! Men har finni ut at jeg må ha et nytt batteri... Alt av lys i bilen blinker p.ga at anlegget trekker så mye strøm. hehe

hvor kjøpte du xenonlook pærer til fjern- og parklys?

Jeg har handlet alt hos maxam tuning:) Du vil finne alt der! I morra/idag skal jeg montere sideskjørta!

p.s xenonlysa ble drit bra! skal snart få tatt noen flere bilder, men venter til jeg har fått på sideskjørta mine:)

• 3 weeks later...
Skrevet
Morn Kim! Blir vel en fin bil etterhvert dette! MEN! jeg er en smule skuffet over at motorbytte ikke en gang er vurdert siden du skal legge så mye penger i denne vogna ;)

Lykke til!!!

Veldig enig med Unix der asså. men den bruker jo lite bensin da det er jo en trøst :wink:

Skrevet

Flere bilder kommer snart:)

Har nå fått satt på sideskjørtene, og fått sorte dørsider;D

Neste som står for tur er spoiler.. Noen som har forslag? Den skal ikke være for blodharry, men den skal være stilfull og rå:)

Takk for alle svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...